استانی

مدیریت انقلابی و مردمی شهید جمهور برای دنیا تبیین شود

مدیریت انقلابی و مردمی شهید جمهور برای دنیا تبیین شود

به گزارش خبرگزاری دنیای 77 از ایلام؛ حجت الاسلام” الله نور کریمی تبار” در خطبه های این هفته نماز جمعه در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) این شهر، افزود: شهید آیت الله رئیسی خدمتگزاری به مردم را از خادم الرضا(ع) بودن دریافت یافت کرد، صادقانه به مردم خدمت کرد و چه نشانی با افتخارتر از شهادت برای خدمات صادقانه ایشان بود، شهادت این سید سلاله حضرت فاطمه زهرا(س)، در اوج عزت و مظلومیت بود، تمام خستگی های تلاش های بدون استراحت خود را با خود برد و برای  همیشه در جوار مضجع شریف و نورانی امام رئوف علی بن موسی‌الرضا(ع) آرام گرفت.

وی اظهار داشت: همانگونه که رهبر معظم انقلاب می فرمایند خدمت‌گزار، صمیمی، مخلص، باارزش بود، برای رضایت مردم بر همه‌ چیز، ترجیح داشت، آزردگی‌های از ناسپاسی و طعن بدخواهان، مانع تلاش شبانه‌ روزی‌اش برای پیشرفت و اصلاح امور نمی‌شد، تلاش‌گر بی‌وقفه برای خدمت به مردم، کشور و اسلام بود، شخصیت برجسته ای بود و رهبر معظم انقلاب اسلامی  به عنوان برادر و رئیس جمهور جامع‌ الاطراف یاد کردند.

حجت الاسلام کریمی تبار تصریح کرد: این سید شهید در شرایطی مسئولیت رئیس جمهوری کشور را بر عهده گرفت که تلفات روزانه کرونا در کشور در روز بیش از ۷۰۰ نفر بود، واکسن کرونا را به کشور  نمی‌دادند، خزانه کشور خالی شده بود، صادرات نفت و میعانات نقتی به عنوان مهم‌ترین منبع ارز آوری به ۱۵۰ هزار بشکه در روز کاهش پیدا کرده بود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در این شرایط، اگر سایه رهبر معظم انقلاب بر سر کشور  و هدایت‌های خردمندانه ایشان نبود، می‌خواستند کشور را تسلیم آمریکا کنند.

حجت الاسلام کریمی تبار افزود: فراموش نمی‌کنیم که گفته شد کشور برای آب خوردن نیاز به مذاکره با آمریکا دارد، در آن شرایط، بعضی‌ها کدهایی می‌دادند که تحریم‌ها بیشتر شود تا رهبر و ملت تسلیم بشوند، این کدها چه پیامی برای دشمن داشت غیر از این بود که فشار را بیشتر کنید که همه ما تسلیم خواهیم شد، در آن شرایط، برخی‌ها لحظه شماری می‌کردند که آیت‌الله رئیسی با دیدن عمق واقعیت‌های حاکم بر کشور و افزایش قیمت دلار، خودبه‌خود وادار به استعفا شود.

وی اظهار داشت: وقتی دشمن می‌بیند در دنیای پرتنش و پرتلاطم امروزی، رهبر انقلاب اسلامی سکان‌دار و ناخدای کشتی انقلاب است و جامعه را با آرامش به ساحل امنیت، پیشرفت و تعالی هدایت می‌کند، وقتی دشمن می‌بیند که یک روحانی مجتهد آیت‌الله در خدمت به مردم و اعتلای کشور چنین دلسوزانه کار می‌کند، در جنگ نرم ولایت فقیه و روحانیت را هدف قرار می‌دهد، تهمت می‌زند، افتراء می‌زند، تحریک می‌کند تا مردم آسیب ببینند.

امام جمعه ایلام تصریح کرد: مردم ما مراقب شایعه پراکنی دشمن باشند،در این ایام، دشمن در فضای مجازی به طرف مختلف شبهه‌افکنی می‌کند تا دل مردم را خالی کند، مواظب باشیم دشمنان دلمان را خالی نکنند، ما را به‌هم بدبین نکنند.

حجت الاسلام کریمی تبار با قدردانی از مردم خوب مردم ولایت‌مدار استان، گفت: مردم ما در این ایام، نشان دادند که مردم و مسئولان نظام جمهوری اسلامی یکی هستند و از هم جدا نیستند، نشان دادند پای انقلاب ایستاده اند و شایسته‌ترین فرد را انتخاب کرند و نشان خواهند داد که شایسته‌ترین را جایگزین رئیس جمهور شهید خواهند کرد.

امام جمعه ایلام افزود: از مردم خوب‌، بزرگان، ایلات، طوایف و معتمدین، علما و نخبه‌های جامعه درخواست می‌کنم که مراسم بزرگداشت و تکریم و تجلیل  رئیس جمهور خدوم و شهدای همراه ایشان تا چهلم  این شهید خدوم،ادامه داشته باشد و به هر شکلی،در هرجایی و در هر مسجدی و روستایی این مراسم ها استمرار داشته باشد که بتوانیم حق این سید سلاله حضرت زهرا(س) را ادا کنیم.

امام جمعه ایلام اظهار داشت: از مهمانانی که از کشور همسایه عراق برای ابراز همدردی به استان ایلام آمدند و گروه دیگری که از استان واسط می‌خواهند بیایند تشکر می کنیم و این همدردی،عمیقانه و از ته دل  بوده و جای قدردانی دارد.

دکمه بازگشت به بالا