عمومی

درمان بیماریهای خطرناک را به تعویق نیاندازید

درمان بیماریهای خطرناک را به تعویق نیاندازید

با توجه به پایگاه اطلاع رسانی دنیای 77 ،
دکتر صادق نیات در برنامه شبانه شبکه خیبر با اشاره به آغاز نزول بیماران کرونا بعد از ایدا:

وی گفت: “در محیط بیمارستان ، حداكثر ایمنی برای كاهش بیماری عروق كرونر قلب و حفظ سلامت محیط فراهم شده است.” “اکثر بیمارستان ها به محض رسیدن می توانند بیماران مبتلا به بیماری عروق بیماری کرونا را مدیریت کنند.”

رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) با اشاره به ادامه روند کاهش بیماری اظهار داشت: در حال حاضر تعداد مرگ و میر ناشی از تاج کمتر از 2 تا 3 نفر است.

صادق نیات با بیان اینکه کاهش این بیماری نباید فریب داد: “هنوز هم اوج و اوج بیماری وجود دارد. مردم باید چهل سالگی را رعایت کنند و در خانه بمانند. در صورت لزوم باید از تمام اصول بهداشتی و از راه دور پیروی کنند.” به خصوص بهداشت دست و تمیز کردن منظم.

امام خمینی ، رئیس بیمارستان ، همچنین گفت: “یكی از جدی ترین دغدغه های ما و همكاران ما ، سلامتی مردم به دلیل سایر بیماری های خطرناک غیر از تاج است. این شامل بسیاری از بیماران و بیماری ها است. بیماران از ترس تاج به دنبال معالجه نیستند.” ما یک بیماری مسری داشتیم و برای ادامه درمان مجبور شدیم به بیمارستان برویم ، اما این کار را نکردیم. ادامه دادیم و فهمیدیم که او در خانه فوت کرده است.

وی اظهار کرد: البته اکنون بیشتر بیمارستان ها دارای کلینیک های مجازی هستند و بیماران می توانند قبل از مراجعه به کلینیک مجازی نگرانی های خود را مطرح کنند تا دریابند که آیا نیاز به مراجعه به بیمارستان دارند یا خیر و می توانند از مشاوره پزشکان در خانه استفاده کنند. و معالجه کنید

صادق نیات گفت: مدیریت بیماری و کاهش بیماران به دلیل توجه مردم به توصیه ها و رعایت اصول بهداشتی است. کسانی که بیماری جدی ندارند نباید به مرکز پزشکی مراجعه کنند.

دکتر طالب پور ، مدیر بیمارستان سینا ، دکتر داوری ، رئیس بیمارستان محب یاس ، دکتر رضایی ، رئیس بیمارستان فیروزآبادی ، دکتر امیدوار رضایی ، رئیس بیمارستان لقمان ، و دکتر شاه عباسی ، رئیس بیمارستان فیاض بخش نیز به ذکر این بیماری پرداختند. بازگشت بیمارستان ها به حالت عادی به آرامی و با احتیاط اعلام شده است ، و اطمینان حاصل می کند که بیماران مبتلا به بیماری های جدی باید تحت مراقبت و مراقبت از شرایط موجود در بیمارستان های خود از تاج قرار گیرند. آنها خاطرنشان كردند كه اكنون بيشتر تختخواب بيمارستاني (بيش از نيمي) و قبلاً توسط بيماران تاجي كه در آن اشغال شده بودند ، خالي است.

مسئولان بیمارستان می خواهند از پرستاران و پزشکان و پرسنل خدمات بیمارستان بخاطر تلاشهای فداکارانه و بعضاً داوطلبانه خود تشکر کنند و همچنین از پرستاران شهید خضرت نام بردند.

دکمه بازگشت به بالا