اقتصادی

تاکید استاندار خوزستان بر برخورد با عوامل پمپاژ غیرقانونی آب

تاکید استاندار خوزستان بر برخورد با عوامل پمپاژ غیرقانونی آب

دنیای 77/خوزستان استاندار خوزستان گفت: برخی از موارد قطعی برق به دلیل مداخله انسانی برای برداشت و پمپاژ آب توسط برخی از افراد سودجو بود که اقدامی غیرقانونی است و در این شرایط به نوعی خیانت محسوب می‌شود و این افراد به عنوان عوامل مخل آسایش عمومی مورد برخورد قرار خواهند گرفت.

علی‌ اکبر حسینی‌ محراب در نشست مدیریت مصرف بهینه آب و برق که امروز ۴ تیرماه در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: طی ۵۰ سال گذشته شاهد موج گرمای کم سابقه‌ای بودیم. در جلسه امروز مشکلات روستاها و مناطقی که دچار کمبود آب و برق هستند مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: خوشبختانه جای نگرانی چندانی نیست اما سه یا چهار واحد در نیروگاه‌های رامین، آبادان و زرگان از مدار خارج شدند که در حال بازگشت به شبکه هستند.‌

حسینی محراب ادامه داد: برخی از موارد قطعی برق به دلیل مداخله انسانی برای برداشت و پمپاژ آب توسط برخی از افراد سودجو بود که اقدامی غیرقانونی است و در این شرایط به نوعی خیانت محسوب می‌شود و این افراد به عنوان عوامل مخل آسایش عمومی مورد برخورد قرار خواهند گرفت.

استاندار خوزستان اظهار کرد: ضمن عذرخواهی از اهالی روستاهایی که آب به آن‌ها نرسید یا به دلیل این حوادث دچار قطعی برق شدند امیدواریم با اقدامات لازم شاهد این کمبودها نباشیم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا