ورزش

تارتار: فدراسیون نشان داد می‌خواهد سالم کار کند/اعضای استیناف عدالت و پاکی‌شان را نشان دادند

تارتار: فدراسیون نشان داد می‌خواهد سالم کار کند/اعضای استیناف عدالت و پاکی‌شان را نشان دادند

سرمربی پیکان تهران اعلام کرد فدراسیون فوتبال نشان داده است که آنها می خواهند با سلامتی کار کنند.

به گزارش دنیای 77 ، مهدی تارتار با اشاره به باشگاه پکان ، در مورد تصمیم کمیته استیناف در خصوص دیدار دو تیم پکان و سایپا و رد ادعاهای تیم نارنجی برای تغییر نتیجه این مسابقه گفت: فکر می کنم امروز روزی بود سلامتی فوتبال. ما واقعاً از اعضای محترم کمیته استیناف تشکر می کنیم که با دقت تمام جنبه های پرونده را بررسی کردند و حکمی را که دارای شواهد کافی است صادر کردند. با این حال ، ما حق داشتیم 3 امتیاز در برابر SIP کسب کنیم که خوشبختانه حق تجدیدنظر را به ما داد.

وی ادامه داد: تصمیم قبلی به زودی توسط کمیته انضباطی صادر شد که خوشبختانه اعضای استیناف برگشتند و ما به حقوق واقعی خود رسیدیم. ما می دانستیم که متقاضیان افرادی بسیار ورزشکار و دارای فوتبال باتجربه و دارای تجربه زیاد هستند. آنها دوباره عدالت ، سلامتی و تجربه خود را نشان دادند. خوشبختانه برخی از این عزیزان تحت تأثیر جاسوس دوستان قرار نگرفتند و حکمی دادند که به روشنی عدالت را نشان می دهد. من باید از آنها برای این بررسی دقیق تشکر کنم.

سرمربی پیکان با اشاره به رسوائی های “حمایت فدراسیون فوتبال از تیم های خاص” تأکید کرد: باید از آقای عزیزی خادم و آقای قنبرزاده و سایر مسئولان فدراسیون تشکر کنم. کسانی که در ماه های اول فعالیت خود هستند نشان داده اند که این فدراسیون می خواهد سالم کار کند. من همیشه گفته ام که یک بار زیگزاگ به خانه نمی رسد و حتی این عزیزان نخبه نشان داده اند که کار آنها بر اساس صداقت و سلامت است. من می خواهم فدراسیون فوتبال به موفقیت خود در این راه ادامه دهد.

تاتار با بیان اینکه پکان امیدوار است با کسب 3 امتیاز برابر سایکار سهمیه آسیا را بدست آورد ، اظهار داشت: درست است ، اما فکر نمی کنم ما باید انتظارات را از پایکان افزایش داده و بازیکنان را تحت فشار مضاعف قرار می دادیم. تیم ما تیم جوانی است که به جرات می توانم بگویم یکی از ارزان ترین ها در لیگ برتر است. خوشبختانه به لطف خدا ما با این همه تلاش و تلاش توانسته ایم این تیم را به لیگ دسته یک ببریم.

وی افزود: البته تیم ما در 5 بازی باقی مانده لیگ برتر با تمام قدرت بازی خواهد کرد. ما همیشه برای پیروزی بازی کرده ایم و در مسابقات آینده قطعاً از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد و امیدوارم جایگاه شایسته شایسته گروه صنعت خرده فروشی پایکان و ایران را بدست آوریم.

تاتار گفت: “ما در ماه گذشته رنج زیادی کشیده ایم.” فشار زیادی روی همه اعضای تیم بود اما همه به درست شدن آن کمک کردند. من می خواهم از مدیریت گروه صنعتی ایرانخودرو به رهبری فرشاد مقیمی تشکر کنم که در این مدت وضعیت ما و تیم را دنبال کردند. من همچنین می خواهم از مدیران باشگاه پیکان مخصوصاً آقای اکبر محمدی تشکر کنم که تمام تلاش خود را کرد تا این یک اتفاق خوب برای پرک باشد. امیدوارم همه ما بتوانیم در این مجموعه با هم جلو برویم و به آنچه شایسته آن هستیم برسیم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا