عمومی

امکان دورکار شدن زنان باردار و مادران دارای کودک کمتر از ۶ سال – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

امکان دورکار شدن زنان باردار و مادران دارای کودک کمتر از ۶ سال - خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، بهروز اکرمی بعدازظهر شنبه در جلسه ستاد مدیریت کرونا استان مرکزی اظهار داشت: تعداد مبتلایان سه برابر شده، تعداد بستری ها ۲.۵ برابر و تعداد فوتی ها ۵ برابر است. موج ششم. درنگ کنیم، ما خیانت کردیم.

وی با ابراز نارضایتی از وضعیت واکسیناسیون پزشکی قانونی برخی کارکنان در استان مارکز گفت: سوال اینجاست که چگونه یک مدیر می تواند کارکنان خود را واکسینه نکند؟ در صورت امکان بررسی آسان وضعیت واکسیناسیون کارگران در اثر استفاده از ماسک.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی دولت مرکزی گفت: ارقام بالای امروز به خوبی نشان می‌دهد که انتظار می‌رود در هفته آینده تعداد پذیرش‌های بیمارستانی افزایش چشمگیری داشته باشد.

اکرمی تاکید کرد: بیمارستان‌های خصوصی و نظامی استان باید آماده پذیرش بیماران باشند و با توجه به نارنجی‌بودن اراک و ساوه، طبق پروتکل‌ها باید در مدارس حضور نداشته باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی دولت مرکزی ادامه داد: رستوران ها باید در خارج فعال باشند یا 20 تا 30 درصد استقبال داشته باشند، بنا به گزارش و مسئولیت های اداره کل ورزش و جوانان، اماکن ورزشی و باشگاه ها وضعیت خوبی ندارند. ” ، شرایط مشاهده پروتکل ها در انجمن ها مساعد نیست

اکرمی با تاکید بر اینکه مسئولان شهرستان دلیزان با توجه به افزایش آمار مرگ و میر و بستری شدن در بیمارستان به شدت مراقب بیماری کرونا باشند، تصریح کرد: باید در بازارها و معابر شرایطی فراهم شود تا مشتریان حتما از ماسک استفاده کنند.

وی تاکید کرد که متصدیان حمل و نقل عمومی باید دوز سوم واکسن را تزریق کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی در پایان گفت: در برگزاری کنسرت قبل از دادن مجوز به اداره کل ارشاد استان های مرکزی با استانداران مشورت شود.

دکمه بازگشت به بالا