ورزش

اسماعیل‌نژاد در جمع ۶ ستاره مسابقات

به گزارش شفاف، هفدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های مردان جهان از چهارشنبه 25 آذرماه با حضور 6 تیم در شهر باتیم برزیل آغاز می شود. تیم پیکان تهران با ۱۲ نفر پرافتخارترین تیم والیبال ایران است. قهرمانی در لیگ برتر مردان که در سال 1400 نایب قهرمان شد. در سال 2022 هشتمین قهرمانی قاره آسیا را جشن گرفت و یکی از شش تیم شرکت کننده در این مسابقات است.

اسماعیل‌نژاد در جمع ۶ ستاره مسابقات

علاوه بر تیم پیکان، پنج تیم دیگر عبارتند از پروجا ایتالیا (تیم سوم اروپا)، والی رناتا برزیل (تیم سوم آمریکای جنوبی)، سادا کروزیرو برزیل (میزبان و قهرمان آمریکای جنوبی)، ایتامبه میناس. برزیل (نایب قهرمان آمریکای جنوبی) و ترنتینو ایتالیا (نایب قهرمان اروپا) در رقابت های امسال حضور دارند.

در آستانه آغاز این رقابت ها، فدراسیون جهانی والیبال (FIVB) در گزارشی به 6 بازیکن برتر شرکت کننده در این رقابت ها پرداخت و امین اسماعیل نژاد پاسور ملی پوش ایرانی قطر در صدر قرار گرفت. فهرست این گزارش.

در این گزارش همچنین به حضور اسماعیل نژاد در لیگ ملت های 2022 به همراه تیم ملی والیبال ایران اشاره شده و آمده است: امین آقای گل ایران در مراحل مقدماتی این مسابقات بود و عنوان دوم را نیز کسب کرد. گلزن مرحله گروهی مسابقات.

وی با تیم ملی والیبال ایران در مسابقات قهرمانی مردان جهان 2022 حضور داشت و عملکرد خوبی داشت و در سال 2021 با تیم ایران قهرمان قاره آسیا شد.

فدراسیون جهانی والیبال در ادامه گزارش خود به عملکرد این بازیکن در سال های 2016 و 2017 با کسب مدال طلا و عنوان قهرمانی با تیم ایران در جام کنفدراسیون مردان آسیا 2016 و زیر نظر ایران اشاره کرد. -23 قهرمانی.

FIVB ادامه: اسماعیل نژاد که باارزش‌ترین بازیکن فصل گذشته لیگ برتر مردان ایران بود که در سال 2021 با تیم شهداب یزد به مدال برنز آسیا دست یافت، هم‌اکنون بازیکن تیم پاس گرگان و دستیار تیم پیکان است. مسابقات قهرمانی باشگاهی مردان جهان با شما در باتیم است.

در بخشی از این گزارش، فدراسیون جهانی والیبال عملکرد فیلیپه روچی (دره رناتا، برزیل)، متی کاچیسکی (ترنتینو، ایتالیا)، میگل آنخل لوپز (سادا کروزیرو، برزیل)، سیمونه جیانلی (پروزا، برزیل) را زیر نظر دارد. ایتالیا) و ویلیام آرونا (ایتومبه میناس، برزیل). برجسته ترین عنوان بازیکن این دوره مسابقات قهرمانی باشگاه های مردان جهان است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

دکمه بازگشت به بالا