استانی

از هیچ نامزدی حمایت نکردم و به انتخاب هوشمندانه مردم باور دارم

از هیچ نامزدی حمایت نکردم و به انتخاب هوشمندانه مردم باور دارم

دنیای 77/سمنان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان، مردم این استان را به خلق یک حماسه دیگر در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری فراخواند و گفت: از هیچ نامزدی حمایت نکرده و به انتخاب هوشمندانه مردم باور دارم.

حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان شامگاه پنج شنبه و در آستانه برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، در پیامی ضمن دعوت از آحاد مردم استان برای حضور پرشور در انتخابات هشتم تیر ماه ۱۴۰۳، نکاتی پیرامون ابعاد مختلف این دوره از انتخابات را مورد تاکید قرار داد.

متن پیام نماینده ولی فقیه در استان سمنان به این شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

در آستانه برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، ملت بزرگ ایران خود را مهیای حضوری پرشور و حماسی و انتخابی خطیر و سرنوشت‌ساز می‌کنند.

ملت ایران اینک و به تبعیت از فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) آماده می‌شود تا عزم و اراده پولادین خود در انتخاب عالی‌ترین مقام اجرایی کشور را به منصه ظهور برساند و بار دیگر چشمان جهانیان را به ایران اسلامی خیره سازد.

بدینوسیله از آحاد مردم شریف، مومن و شهیدپرور استان سمنان دعوت می‌نمایم در لبیک به ندای رهبر حکیم و دوراندیش انقلاب اسلامی و به منظور تکمیل حماسه تشییع پیکر «شهدای خدمت» با حضور پرشور در انتخابات هشتم تیر ماه ۱۴۰۳، همچون همیشه فداکاری و جانفشانی خود در دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی را به نمایش گذاشته و دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از نتیجه‌بخش بودن توطئه‌ها و دسیسه هایشان مأیوس و رزمندگان جبهه های مقاومت و مستضعفان و آزادگان اقصی نقاط جهان را نسبت به تداوم مسیر شکوهمند انقلاب اسلامی امیدوار نمایند. 

همچنین لازم می‌دانم از نامزدهای محترم و هواداران آنها که با حضور در عرصه انتخابات زمینه ایجاد فضایی پرشور و رقابتی را فراهم آوردند صمیمانه تشکر نموده و به استحضار مردم عزیز استان سمنان برسانم اینجانب از هیچکدام از نامزدهای محترم انتخابات ریاست جمهوری اعلام حمایت ننموده ام، چراکه به انتخاب عالمانه، هوشمندانه و ناظر بر بصیرت آحاد مردم ایران باور و اعتقادی عمیق داشته و امیدوارم شاخص‌های مورد انتظار رهبر معظم انقلاب اسلامی در این انتخابات نیز به‌طور ویژه مورد توجه همگان قرار گیرد.»

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا