عمومی

گلایه اعضای شورای شهر رشت نسبت به بی توجهی شهرداری به مصوبات – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

گلایه اعضای شورای شهر رشت نسبت به بی توجهی شهرداری به مصوبات - خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

خبرنگار آنلاین گفت. حسین دکتر قابل اعتماد کارگانیا وی با ادای احترام به یاد و خاطره آیت الله محمدتقی بهجت (ره) شامگاه چهارشنبه در سی و نهمین جلسه شورای شهر رشترا گفت: آیت الله بهجت (ره) مایه افتخار جهان اسلام است.

وی با اشاره به ساده زیستی و زندگی پربرکت آیت الله بهجت، بر الگوگیری از سیره و منش معنوی ایشان تاکید کرد و افزود:

رئیس شورای شهر رشت از بررسی برخی لوایح و کمک های مالی در حیاط شورا گلایه کرد و گفت: شهرداری رشت لایحه کمک مالی را به شورا ارسال می کند و باید به میزان مشکلات و دغدغه ها توجه کند. برای ارسال سایر قبوض..

گلهگذاری کرد مندی وی در ادامه درباره تاثیرگذاری برخی از کمیسیون های این شورا تصریح کرد: در برخی کمیسیون های تخصصی شورا شاهد حضور بیش از پنجاه مشاور هستیم اما در نهایت نتیجه مناسبی از آن کمیسیون ها نمی بینیم.

سهل انگاری شهرداری برای تصویب شورا

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر رشت همچنین با گلایه از سخنان رئیس شورا گفت: در حال حاضر طرح و لایحه خاصی بررسی نشده است و تعدادی طرح و لایحه در دست بررسی داریم که شکایت هایی مطرح شده است. در برابر آنها

یکی دیگر از اعضای شورای دولتی در این جلسه با بیان اینکه از پروژه 100 میلیارد تومانی شهرداری اطلاعی نداریم، افزود: شهرداری کشور 2 میلیون تومان در قالب لایحه ای به شورای کمک های مالی ارسال کرده است. که 100 داد. اعضای شورا هیچ اطلاعی از قرارداد میلیارد تومانی ارائه نکردند.

مسعود عباس نژاد با انتقاد از بی توجهی شهرداری به مصوبه شورا، افزود: چندین طرح را در کمیسیون های ویژه شورا بررسی و به شهردار روسیه اعلام کردیم، اما متاسفانه شهردار روسیه تاثیری بر مصوبات شورا ندارد.

دکمه بازگشت به بالا