ورزش

کارگرجم: استقلال گذشته را فراموش کند

کارگرجم: استقلال گذشته را فراموش کند

یکی از بازیکنان باتجربه تیم فوتبال استقلال می گوید آبی پوشان پایتخت باید گذشته را فراموش کنند و از حاشیه شهر دوری کنند.

اکبر کارگرجم پیشکسوت فوتبال استقلال در گفت وگو با دنیای 77، درباره وضعیت فعلی آبی پوشان پایتخت و وضعیت استقلال پس از حذف از جام حذفی اظهار کرد: فکر می کنم زمانی داور تصمیم می گیرد که این حکم درست نباشد. ” رای داور بازی استقلال و نساجی بازی را خراب کرد. شما می توانید با یک داور خوب خوب بازی کنید وگرنه مشکلاتی پیش خواهد آمد. نباید اشتباه کرد تا تیم ببازد. این ناراحتی ها زمانی رخ می دهد که تیم ببازد. وقتی یک تیم برنده می شود، همه سر کار می روند. برخی منتظر نرخ تیم هستند و انتقادات آغاز خواهد شد.

وی ادامه داد: آزادی باید آرامش داشته باشد. این بازی تمام شده و داور هیچ کاری نمی تواند بکند. استقلال باید به فکر بازی خودش باشد. آبی ها بازی سختی در لیگ برتر پیش رو دارند و این تیم باید برای قهرمانی آماده شود.

کارگرجم درباره 6 بازی باقی مانده استقلال در لیگ برتر گفت: نمی توان پیش بینی کرد. زمانی وجود دارد که یک تیم خوب بازی می کند اما امتیاز لازم را نمی گیرد. استقلال باید از موقعیت و موقعیت خود در بازی ها استفاده کند و در کتاب بازی کند. استقلال باید بازیکنان خاصی داشته باشد که بتوانند برای تیم بازی کنند.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تاکید کرد: نباید به گذشته استقلال فکر کرد و همه چیز را فراموش کرد. تیم برای کسب عنوان قهرمانی باید به فکر آینده و 6 بازی آینده خود باشد. در غیر این صورت سرنوشت او در این فصل مانند پرسپولیس خواهد بود. تیم های لیگ برتری هم در حال حاضر قدرتمند هستند و نباید استقلال هیچ تیمی را دست کم گرفت.

وی در پایان در پاسخ به این سوال که چقدر به قهرمانی استقلال امیدوار هستید؟ او گفت: «من اینطور فکر نمی کنم. من به یک بازی خوب آزادی فکر می کنم. استقلالی ها با بازی خوب می توانند نتیجه دلخواه را بگیرند. حواشی خاصی از آزادی وجود دارد و باید این حواشی را کنار گذاشت و نباید از این موارد غافل شد تا آبی ها به نتایج دلخواه برسند و موفق باشند.

پیام تمام شد

دکمه بازگشت به بالا