حوادث و رویداد

هلال احمر به جایگاه واقعی خود بازگردد

هلال احمر به جایگاه واقعی خود بازگردد

رئیس جمعیت هلال احمر گفت: امیدواریم جمعیت به بیش از چند میلیون نفر برسد. هر کس به دنبال سود در جمعیت هلال احمر خواهد بود. ”

به گزارش دنیای 77 ، کریم همتی صبح امروز در جریان انتخابات هلال احمر اظهار داشت: “برای من بسیار خوشحالم که در این گردهمایی نزدیک شرکت کنم و تلاشهای شما را به خداوند متعال اذعان دارم و آرزوی موفقیت برای شما داریم.”

وی گفت: “جمعیت هلال احمر به دلیل شرایط ویژه و در میان بزرگترین نهادهای دولتی در جمهوری اسلامی حق دارد از حضور جوانان متعصب بهره مند شود.”

وی گفت: “ما آمارهای بیشتری را انتظار داریم و انتظار داریم جمعیت به بیش از چند میلیون برسد.” جمعیت هلال احمر بیش از 555000 عضو داوطلب دارد که حدود 25000 نفر آنها واجد شرایط انتخاب نامزدها هستند.

همتی اضافه کرد: “این انتخابات به دلیل حاشیه های جمعیت هلال احمر مدت کوتاهی از نظرسنجی فاصله داشت اما با وجود محدودیت زمانی محدود ، علی رغم تلاش همکاران ما ، همه مسائل برطرف شد.” ما باید بیش از 160 نفر را از شورای اجرایی و بازرسی انتخاب کنیم.

وی اظهار داشت: این انتخابات در بیش از دو شعبه برگزار می شود. تلاش ما این است که جمعیت هلال احمر را از حاشیه ها دور نگه داریم و هلال احمر را به عزت اولیه خود برگردانیم.

رئیس جمعیت هلال احمر می گوید: هر وقت مشکلی نداریم ، اگر به دور از حاشیه نیاز کار کنیم برای کمک به دست و چشم ما در همه بحران های بعد از خدا و ائمه اطهار ، این سازمان می تواند موفقیت آمیز باشد.

همتی اضافه کرد: “اگر می خواهیم مردم اعتماد به نفس داشته باشند ، باید به همه حق انتخاب بدهیم.” هرکسی که به دنبال سود در جمعیت هلال احمر است از دست خواهد داد. امروز ، رقابت بین ذینفعان است نه سیاستمداران.

رئیس جمعیت هلال احمر اظهار داشت: هرچه اوضاع سیاسی کشور باشد ، هیچ ارتباطی با آنها نداریم و فقط باید تعداد ذینفعان را افزایش دهیم. احزاب مخالف چند روز گذشته برای تحریم انتخابات تلاش می کنند ، اما مشخص است که این افراد هیچ اطلاعی از جمعیت هلال احمر ندارند.

وی گفت: “ما باید برخی از رنج ها و رنج های مردم را کاهش دهیم.” این افراد منتخب باید تمام توان خود را برای حل مشکلات مردم به کار گیرند.

همتی اضافه کرد: “همکاران اجرایی ما مجاز به غربالگری افراد در هر مرحله نیستند.” عقل سلیم این است که مردم به حاشیه رانده می شوند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا