استانی

هفته فراجا فرصت بازنمایی اهداف، شاخص‌ها و جانفشانی‌های حوزه نظم و امنیت است

سردار ناجری: هفته فراضه فرصتی برای بازنمایی اهداف، شاخص ها و تلاش در جهت نظم و امنیت است.

فرمانده انتظامی استان کرمان هفته فراض و دفاع مقدس را دو مناسبت گرانقدر برای ایثارگری در جهت نظم و امنیت در امنیت اجتماعی و امنیت ملی دانست.

خبرگزاری دنیای 77 اعلام کرد؛ سردار عبدالرضا ناجری امسال و امسال نیروی انتظامی کشور در صبحگاه بیست و هشتم شهریور ماه نیروی انتظامی استان، برای روح مطهر شهدای نیروی انتظامی طلب مغفرت کرد. در روزهای اخیر اربعین به بازگرداندن نظم و امنیت افتخار کرده است.

وی همچنین به در پیش بودن هفته دفاع مقدس و هفته فراض اشاره کرد و افزود: برای نیروی انتظامی مایه مباهات است که اولین شهدای عرصه دفاع مقدس ژاندارمری بودند که در مظلومیت بزرگ شربت شهادت را نوشیدند. اولین در دفاع از میهن عزیزمان و همرزمانمان قلعه.” مابقی از گروه های شهربانی، ژاندارمری و کمیته های انقلابی بلافاصله به منطقه جنگی اعزام شدیم و شجاعانه از کشور دفاع کردیم و در انجام مأموریت های اصلی خود در میدانی سرآمد بودیم. نظم و امنیت شهرها و روستاهای مرزی.

سردار «نظیری» ادامه داد: از این رو نیروی انتظامی در دفاع مقدس نقش عظیمی داشته است و همه مدیران، مدیران، فرماندهان و بزرگان امروز و دیروز که اهل قلم نیز هستند باید در این باره توضیح دهند. ایده هایی برای نسل جوان توضیح

وی با اشاره به تلاش مضاعف نیروی انتظامی در اجرای ماموریت اربعین گفت: علیرغم تلاش گسترده دشمنان و مستکبران برای کنار زدن این رویداد عظیم جهانی و در سایه الطاف خاص حضرت سیدالشهدا(ع) است. ما به نظم و امنیت این مراسم افتخار می کنیم و بار دیگر در نقش رفقای پلیس در میدان شهادت، صلح، استقرار بازی می کنیم.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به هفته فراضه گفت: باید تلاش کنیم تا در این مناسبت ارزشمند از نظر نظم و امنیت به ماموریت پلیس بپیوندیم که همه اقشار مردم و مأموران سایر نهادها نیز از مشکلات بسیاری برخوردارند. و وضعیت کنونی جامعه بدون حضور پلیس امکان پذیر است.همه فکر می کنند نه.

سردار «نظیری» فراضا در پایان بر تلاش برای اجرای بهترین برنامه در طول هفته تاکید کرد و یادآور شد: به همین مناسبت با ارتقای عملکرد در عرصه های مختلف و البته با ارائه و انعکاس عملکرد خود به مردم تلاش خواهیم کرد. مشارکت و هماهنگی را به حداکثر برسانیم عموم مردم لذت ببرند و انشاالله با کمک معاونت های فرهنگی و اجتماعی سرمایه اجتماعی پلیس را ارتقا دهیم.

انتهای پیام





آیا این خبر مفید بود؟

بر اساس نتایج 0 رای دادن به و 0 رای مخالف

دکمه بازگشت به بالا