عمومی

مدیران برنامه‌های خود را برای شعار سال ارائه دهند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

مدیران برنامه‌های خود را برای شعار سال ارائه دهند - خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، آیت الله علی خاتمی شامگاه یکشنبه در اولین جلسه شورای اداری استان زنجان اظهار داشت: این که هیچ کمکی به انسان نمی کند و زائد می شود، زائد ارزشمندی است.

وی گفت: مقام معظم رهبری هر ساله در اولین روز رو به جلو سیاست های کلان اداری، داخلی و خارجی را ترسیم می کنند.

نماینده ولی فقیه در استان زنگبار نامگذاری سال را با هدف اجرای نقشه راه خود دانست و گفت: این موفقیت برای همه مدیران است که ظرف یک ماه شعار امسال را در مجموعه خود اعلام کنند تا بتوانند کوتاه، متوسط ​​و بلند خود را برآورده کنند. برنامه های مدت.”

خاتمی تاکید کرد: بر اساس منویات مقام معظم رهبری تاکنون عملکرد رئیس جمهور و رئیس قوه قضائیه خوب، مناسب و عالی بوده و قدم خوبی برداشته شده است و تا پایان سال باید گزارشی به این موضوع ارائه شود. مقام معظم رهبری».

وی با اشاره به ماه مبارک رمضان گفت: پیامبر (صلی الله علیه و آله و سلم) از سوی خداوند و صاحب خانه که سخاوتمند و بخشنده است به این مهمانی دعوت شده است، اما طرف آدابی دارد که اگر ما این آداب را به درستی رعایت می کنیم.

نماینده ولی فقیه استان زنجان، خداوند از نیازمندان می خواهد که قدردان نعمت های ایشان باشند و افزود: هیچ تضمینی وجود ندارد که در سال آینده حضور داشته باشیم یا نباشیم، بنابراین الان فقط یک فرصت داریم، باید قدردان باشیم. شاکر نعمت خدا باشیم.

دکمه بازگشت به بالا