استانی

طرح بیمه فراگیر خانواده ایرانی همه افراد و اقشار را پوشش می دهد

طرح بیمه فراگیر خانواده ایرانی همه افراد و اقشار را پوشش می دهد

دنیای 77/ کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در این طرح هر ایرانی بدون پوشش بیمه اجتماعی می تواند از خدمات مختلف و بیمه تامین اجتماعی مانند بازنشستگی، از کارافتادگی و حمایت مستمری بازماندگان واجد شرایط بهره مند شود. یک قرارداد بیمه و بیمه شروع به کار.»

عباس نورمحمدی در جمع خبرنگاران افزود: ثبت نام و بیمه در این طرح و بدون نیاز به مراجعه حضوری به شعب این شرکت بسیار آسان است و علاقه مندان می توانند تمامی مراحل تکمیل قرارداد و پرداخت حق بیمه را در غیبت و از طریق آن. . اجتماعی در es.tamin.ir.

وی می گوید: بیمه خانوار زیرمجموعه ای از طرح بیمه جامع خانواده ایرانیان است که بر اساس آن زنان خانه دار و دختر مجرد 18 تا 50 ساله می توانند با شروع بیمه نامه منعقد و بهره مند شوند.

مدیرکل تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: بیمه تامین اجتماعی دانش آموزی یکی دیگر از طرح های فرعی این نوع بیمه است و این امکان را فراهم می کند تا در صورت بازنشستگی دانشجویی روزهای دانشگاه را به عنوان سابقه موثر در نظر بگیریم. “

نورمحمدی می‌گوید: همچنین مشاغل آزاد و افرادی که هیچ نوع پوشش بیمه‌ای ندارند، می‌توانند با مراجعه به بیمه‌های غایب تامین اجتماعی و فسخ قرارداد، با پرداخت این گونه مزایای بیمه‌ای اعم از بازنشستگی، ازکارافتادگی و مستمری به بازماندگان واجد شرایط باشند.

به گزارش دنیای 77، وی گفت: طرح بیمه جامع خانواده های ایرانی که به تازگی از سوی سازمان تامین اجتماعی ارائه شده، طرحی برای پوشش بیمه های اجتماعی برای همه ایرانیان است.

پیام تمام شد

دکمه بازگشت به بالا