عمومی

سلسه شکست‌های آمریکا در حال کامل شدن است

سلسه شکست‌های آمریکا در حال کامل شدن است

براساس پایگاه داده دنیای 77 ،

سرتیپ امیر حاتمی در برنامه تیتر امشب “بررسی ابعاد پایان دادن به تحریم تسلیحاتی ایران” افزود: “ما در واقع از نظر رادار یکی از قدرتمندترین کشورها هستیم و اکنون رادارهای قبلی خود را با فناوری کاملاً پیشرفته رادار جایگزین می کنیم”.
وی با اشاره به حمله موشکی 3 ژوئن که هواپیماهای بدون سرنشین تهاجمی دشمن را هدف قرار داد ، خاطرنشان کرد: اکنون تمام مناطق جمهوری اسلامی ایران تحت پوشش رادارهایی هستند که توسط صنایع دفاع داخلی ایران ساخته شده اند.
وزیر دفاع افزود ما مجموعه ای از پهپادها داریم: “در مقایسه با سایر کشورها ، شناخت افراد مختلف ، دانشمندان و مقامات کشورهای دیگر است که امروز ما جزو پنج ، شش قدرت پهپاد برتر در جهان هستیم.”

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: تجهیزات نظامی ایران با کیفیت و قیمت مناسب و از صفر تا 100 محصول در کشور طراحی و ساخته می شود ؛ اینها دلایل اصلی دشمنی آمریکا با ایران است.

وی افزود: دلایل مختلفی وجود داشت كه ایالات متحده نمی خواست تحریم های ایران را لغو كند ، یكی از آنها مسئله داخلی آمریكا بود اما بعد مخالفت آنها این بود كه نمی خواهند چیزی از ایران بگیرند.
وی گفت: “امروز 90 درصد نیازهای دفاعی خود را برآورده می كنیم. در برابر تحریم ها ، آمریكا از ارائه چنین مدلی به جهان بسیار تلخ است.”

امیر حاتمی – وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح: در سال 1979 با نفوذ ایالات متحده سعی در تحمیل ایران توسط شورای امنیت داشت.
امیر حاتمی گفت: امروز با لغو تحریم های سازمان ملل متحد برای ارتش ، می توانیم نیازهای دفاعی خود را بخریم یا نیازهای سایر کشورها را برآورده کنیم.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: ایالات متحده نمی خواست تحریم تسلیحاتی را علیه ایران اعمال کند ، اما موفق نشد.
حاتمی افزود: کشورهای همسایه و برخی قدرتهای دیگر سعی می کنند از محصولات قدرت و دفاعی ما استفاده کنند.
وی گفت: “ما در طول سالها به پتانسیل عظیمی رسیده ایم و این توانایی برای برخی از كشورهای ضدآمریکایی بسیار مهم است.”
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح افزود: ما برنامه هایی برای خرید و فروش سلاح داریم و مقدمات چنین رویکردی را فراهم کرده ایم.
امیر حاتمی گفت: شکست آمریکا ادامه خواهد یافت و برداشتن تحریم تسلیحاتی علی رغم مخالفت آمریکا یکی از این شکست ها است.
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: اخیراً برخی از مقامات کشورهای دوست از توانایی تسلیحاتی کشورهای ما بازدید کرده اند که توانایی ایران در برابر تحریم ها قابل تحسین بود.
امیر حاتمی گفت: ما مهارت تعمیر و نگهداری انواع پرندگان را داریم و می توانیم این توانایی را به کشورهای دیگر صادر کنیم.
وی افزود: ظرفیت ما در پهپادها به اصطلاح در سطح قدرت است و می توانیم این ظرفیت را در کشورهای متقاضی فراهم کنیم.
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با اشاره به پول به عنوان تنها ملاک صادرات سلاح گفت: اگر این سلاح ها سیاست های دفاعی قانونی را دنبال کنند ، ما به کشورهایی که تحت نظارت خود هستند صادر می کنیم.

حاتمی افزود: سیاست ما تغییری نخواهد کرد ، ما از صلح و ثبات در منطقه حمایت می کنیم.

وی افزود: جایگاه ما از نظر انرژی و جغرافیایی عالی است و سایر کشورها با این موقعیت نیاز به انرژی مستقل را نمی پذیرند.

دکمه بازگشت به بالا