حوادث و رویداد

سرقت ارز در پوشش مامور / زورگیر موتورسوار بازداشت شد

سرقت ارز در پوشش مامور / زورگیر موتورسوار بازداشت شد

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری یک اراذل و اوباش، دو سارق مغازه و یک مامور مخفی جنوب تهران خبر داد.

به گزارش دنیای 77، سرهنگ دوستعلی جلیلیان فرماندهی انتظامی ویژه شهرستان ری در خصوص برخی از ماموریت های انجام شده طی روزهای اخیر گفت: چند روز پیش گزارشی مبنی بر زورگیری یک موتورسوار در محدوده روستای گلحصار به ماموران انتظامی حرم حضرت عبدالعظیم (ع) گزارش شد و در تحقیقات انجام شده، این موضوع کشف شد. که متهم تهدید به گردن بند طلا، تلفن همراه کرده است، با سلاح سرد از جمله ساعت مچی مال باخته را سرقت کرده و متواری شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با تاکید بر اینکه رسیدگی به این موضوع در دستور کار ماموران انتظامی حرم حضرت عبدالعظیم(ع) قرار گرفته است خاطرنشان کرد: ماموران پلیس آگاهی با انجام تحقیقات میدانی به هویت و محل مخفیگاه سارق پی بردند. ماموران پس از شناسایی، با هماهنگی قضایی به مخفیگاه متهم اعزام و پس از انجام اقدامات ضربتی پلیسی وی را در محل دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

جلیلیان با بیان اینکه چندین اموال مسروقه در مخفیگاه متهم کشف و ضبط شد، گفت: متهم که چاره ای جز اعتراف نداشت به جرم خود اعتراف کرد. در این رابطه پرونده ای برای وی تشکیل و این فرد برای سیر مراحل کیفری به دادسرا معرفی شد.

انتشار کلیپی از سرقت در شهر روی برای دستگیری سارقان

فرمانده انتظامی شهرستان ری همچنین با اشاره به دستگیری چند سارق از مغازه های شهرستان های بیکرشهر و ری گفت: با انتشار کلیپی از سرقت از یک تعمیرگاه تجهیزات صنعتی با موضوع برخورد شد. دستور کار تیم عملیات کلانتری باقرشهر تحقیقات ماموران پس از شناسایی سارقان و دستگیری آنها آغاز شد. در ادامه ماموران سرنخ های موجود را بررسی و دو سارق کهنه کار در این سرقت را شناسایی کردند.

جلیلیان با بیان اینکه مخفیگاه این افراد شناسایی و اقدامات قضایی برای دستگیری آنها انجام شده است، گفت: این افراد در یک عملیات پلیسی دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند. همچنین در بازرسی از مخفیگاه این افراد، کپسول های اکسیژن، دریل، دستگاه های برش هوا، حدود 60 عدد انواع آچار، دستگاه جوش، حدود 30 کیلوگرم سیم برق، 11 عدد کلید خودرو و مقداری کالای مسروقه کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: متهم در بازجویی به 4 فقره سرقت از مغازه های باکرشاه و ری شهر اعتراف کرد و سپس مال باخته نیز شناسایی و اموال مکشوفه در اختیار مال باختگان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان روی در پایان گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

در این حکم یک مامور قلابی دستگیر شد

وی همچنین از دستگیری سارقی خبر داد که در کسوت مامور یک نهاد نظامی، ارز اتباع کشورهای دیگر را سرقت می کرد. جلیلیان در این زمینه گفت: پس از وقوع حادثه سرقت سکه از زائران سایر کشورها در حوزه حضرت عبدالعظیم (ع) در کسوت افسران ارتش، بلافاصله موضوع در دستور کار قرار گرفت. تیم عملیات 172 و عوامل کلانتری حضرت عبدالعظیم (ع) با انجام تمهیدات ویژه و رصد دوربین های مداربسته حرم، اجزای صورت سارق به دست آمد و در اختیار تیم گشت نامحسوس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: پس از پوشش محدوده جرم خیز و رد پای سارق، روز گذشته سارق را در حال صحبت با فرد خارجی مشاهده کردند که بلافاصله ماموران در محل حاضر و وی را دستگیر کردند. در بازرسی های تکمیلی از متهم مقداری دلار معادل دو میلیارد و 500 میلیون ریال کشف و متهم به سرقت آن اعتراف کرد. تحقیقات پلیس برای اطلاع از جزئیات این پرونده ادامه دارد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا