استانی

دفاع از حقوق مردم مظلوم فلسطین و آرمان آزادی و رهایی قدس شریف، شاخص و معیار بسیار مناسبی برای شناخت جبهه حق است

استاندار هرمزگان از مردم معزز استان برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد:

دفاع از حقوق مردم مظلوم فلسطین و آرمان های آزادی و آزادی قدس شریف، شاخص و معیار بسیار خوبی برای شناخت جبهه حق است.

استاندار هرمزگان با دعوت از مردم معزز استان برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس گفت: صیانت از حقوق ملت مظلوم فلسطین و آرمان های آزادی و آزادی قدس شریف شاخص و معیار بسیار خوبی است. برای تشخیص جبهه حق».

به گزارش خبرگزاری دنیای 77 از هرمزگان، مهندس مهدی دوستی با گرامیداشت روز جهانی قدس گفت: نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز جهانی قدس ابتکار هوشمندانه امام خمینی (ره) بود. ra) که ابعاد جهانی بیشتری دارد.

وی ادامه داد: صیانت از حقوق مردم محترم و مظلوم فلسطین شاخص بسیار مناسب و صحیحی برای شناخت جبهه حق است و خوشبختانه ملت ایران همواره از این آرمان و هدف مقدس اسلام دفاع کرده است و حق قانونی یک ملت است. در کشور اجدادی ما.” اجداد آنها همیشه در سمت راست بودند.

استاندار هرمزگان افزود: روز جمعه روز جهانی قدس یکی از روزهای بزرگی است که امسال به دلیل حوادث کرانه باختری و شعله های مقاومت مردم فلسطین در برابر اشغالگران از جایگاه ویژه ای برخوردار است.

در اراضی اشغالی سال 1948 در کرانه باختری و نوار غزه شاهد مقاومت و خیزش‌های مردمی بوده‌ایم و علی‌رغم واکنش برخی کشورهای مرتجع، برخلاف میل ملت خود، سازش و نقض حاکمیت جنایت‌کار صهیونیستی را شاهد بوده‌ایم. دوستی گفت در مورد حقوق مسلمانان. خوشبختانه مردم فلسطین و صاحبان اصلی این سرزمین های اسلامی روز به روز بیشتر به حقوق خود آگاه می شوند و این اقدامات و مقاومت های اخیر در چند سال اخیر بی نظیر است. دهه‌ها پس از دهه‌ها و وعده‌های محقق می‌شود، به خواست خداوند، مردم فلسطین و تلاش سایر ملت‌های آزاده جهان، می‌توانیم در این نقطه از جهان اسلام گامی در راه آزادی فلسطین برداریم.

وی گفت: از مردم شریف استان هرمزگان که انشاءالله با حضور گسترده و خصمانه در راهپیمایی روز جهانی قدس همیشه در خط مقدم دفاع از حقوق و حمایت از مظلومان بوده اند می خواهم. 29 مه. برای حفظ آزادی و رهایی قدس دوباره با این آنلاین تایید.

دکمه بازگشت به بالا