ورزش

در حضور ستاره سینما؛ ریلی البرز قهرمان جام حذفی تنیس مردان شد

به گفته بورنر؛ از فینال این دوره رقابت امروز پس از 2 هفته مبارزه با 138 تیم در زمین مسابقه بین تیم وانچی و نرو تبلوریلی البرز زمین مجموعه ورزشی شماره سه المپیک کیش برگزار می شود.

تیم لباس ونس که زمانی در لیگ تنیس بازی می کرد ایران دور هم جمع شوید و قهرمانی را در این رویداد تجربه کنید

هرنان کازانووا، علی یزدانی، امیرحسین بادی و ارسلان قومی مهدی بازیکنان آرژانتینی مربیگری بهزادپور را برعهده داشتند و تیم تابلوی البرز با ترکیب گرگالی مادراش مجارستانی، سینا مقیمی، سامغمدم و مربیگری صابر روستار برگزار شد.

فینال انفرادی با تساوی به پایان رسید

البته این مسابقه شامل 2 بخش مجزا و 2 ست در هر بخش و 6 ست است بازی برگزار شد

بر این اساس اولین تک دیدار فینال بین سینا مقیمی از راه آهن البرز و هرنان کازانووا از آرژانتین در ونکوور در زمین سوم برگزار شد.

دومین بخش جداگانه از پنل راه آهن البرز بین گرگالی مادراش مجارستان و لباس وانسی علی یزدانی برگزار شد که با نتیجه 2 بر صفر به سود بازیکن مجارستانی به پایان رسید.

در مجموع دیدارهای جداگانه هر دو دسته با استراحت به پایان رسید.

البته در این دور از بازی ها 7 بازیکن خارجی از روسیه، بوسنی هرزگوین، ترکیه، مجارستان و آرژانتین حضور داشت.

تساوی در ست دوم مسابقه 3 نفره

سپس در پایان مسابقه انفرادی مسابقه دو نفره برگزار می شود و چهار بازیکن به صورت دو تیم دو نفره در طرف مقابل زمین قرار می گیرند.

در دونفره امیرحسین بودی از تنیس بازان مطرح کشور و هرنان کازانووا از تیم ونس به مصاف سینا مقیمی و گرگالی مداراش از راه آهن البرز رفتند.

ست اول تیم دو نفره به سود ونسی پوشاک به پایان رسید اما راه آهن البرز ست دوم را برد و نتیجه مساوی و ست سوم شد.

در پایان تیم ونس که در یک قدمی قهرمانی قرار داشت با نتیجه 5 بر یک البرز ریل را شکست داد.

همچنین در فینال عامر جدیدی بازیگر ‘قهرمان’ و بازیکنان تیم دامابهند نیز حضور داشت.

جام باشگاه های تنیس مردان کشور از 20 آذرماه با حضور 138 تیم در جزیره کیش آغاز شد که در مرحله مقدماتی 48 تیم در 12 گروه چهار تیمی به رقابت پرداختند. پس از رقابت در مرحله گروهی 94 تیم به دور دوم جام حذفی راه یافتند که 32 تیم با 24 تیم به رقابت پرداختند. جدول روت شده بود.

بر این اساس از 32 تیم راه یافته به جدول اصلی، 16 دیدار در روزهای 19 و 20 آذرماه برگزار شد و در نهایت 16 تیم به دور بعد راه یافتند که هشت تیم در جدول اصلی دیروز حضور داشتند. نیمه نهایی این مسابقات امروز با قهرمانی راه آهن البرز برگزار و به پایان رسید.

در کنار فینال، عامر جدیدی بازیگر سینما قهرمان و بازیکن تیم دماوند نیز حضور داشت و حضور به عنوان فرصتی ویژه برای این مسابقات تلقی شد.

1

پایان پیام //

دکمه بازگشت به بالا