ورزش

تولید قطعه پیش‌ساخته مقاوم بتن‌ در برابر خوردگی

تولید قطعه پیش‌ساخته مقاوم بتن‌ در برابر خوردگی

حسین بهشتی نژاد در حاشیه دومین مرحله از برنامه کشوری «عصر امید» دانشگاه آزاد اسلامی در تهران در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز ؛ گفت: تخصص تیمی است که برای آن کار می کنیم. . در مورد بتن مقاوم در برابر خوردگی.

وی گفت: ما از یک چرخه کامل در فعالیت های خود استفاده می کنیم ما تولید قطعات پیش ساخته بادوام را برای تقویت شالوده شبکه های توزیع پیش بردیم.

مدیرعامل شرکت آروین ناب که زیرمجموعه دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند است، پایه های شبکه های توزیع را ضعیف دانست و گفت: با استفاده از قطعه از پیش تعریف شده پایه های شبکه های توزیع را مستحکم خواهیم کرد.


بیشتر بخوانید:

تهیه کننده ای که با یک دست چند هندوانه می چیند!

انعقاد 10 قرارداد پژوهشی دانشگاه آزاد خراسان شمالی در رویداد عصر امید

صنعت تخصصی و پیچیده یونان طراحی، ساخت و تولید

7 یادداشت تفاهم نامه دانشگاه آزاد لنزن از نمایشگاه عصر امید منعقد شد.


بهشتی نژاد یادآور می شود: در مورد دوم خدمات دانش بنیان را فعال کرده ایم تا بتوانیم پایش پایش فرسایش، پایش سازه های آسیب دیده و پایش سازه های در تماس با شرایط فرسایشی را تکمیل کنیم.

وی تاکید کرد: یکی دیگر از محصولات نانو افزودنی های همه کاره بتن برای افزایش مقاومت به خوردگی بتن و مقاومت فشاری بتن استفاده می شود و این ماده بر پایه مواد معدنی است که کانی های آن مختص خراسان جنوبی و نهبندان است.

مدیر عامل شرکت دهر آروین ناب توضیح می دهد: قطعات بتنی پیش ساخته نیز محصول جانبی این شرکت است و استفاده از محصولات ما باعث ایجاد بتن قوی تری می شود و عمر مفید سازه بتنی را به ویژه در مناطق دریایی و خورنده افزایش می دهد.

بهشتی نژاد خاطرنشان کرد: در صنایع برق و آب، بتن باعث بهبود سازه و افزایش عمر مفید سازه می شود.

به گزارش آنا، مرحله دوم برنامه ملی دانشگاه آزاد اسلامی با عنوان «عصر امید» با هدف فراهم آوردن بستری برای استارت آپ ها، معرفی ابزارها، محصولات، اکتساب ها و فعالیت ها در حوزه فناوری و نوآوری برگزار می شود. کسب و کار و دانش و فرصت های اشتغال برای دانشجویان در چهلمین سالگرد این دانشگاه با 1000 گروه تحقیقاتی و زیرساخت، 1000 ایده و استارت آپ و 1000 شعار شرکت فناوری و خلاق از 8 تا 11 خرداد ماه 1401 مصلای تهران برگزار شد.

انتهای پیام/4078/4062/

دکمه بازگشت به بالا