اقتصادی

اعلام آمادگی قرارگاه خاتم برای ساخت بیمارستان و جاده در خراسان شمالی

خاتم از آماده سازی ساخت بیمارستان و جاده در شمال شمالی خبر داد

دنیای 77 / خراسان شمالی قرارگاه ساخت و ساز خاتم الانبیاء و دفتر استانداری خراسان شمالی برای ساخت بیمارستان های راج و جورگلان منعقد شده است ، همچنین دو پروژه برای ساخت محور بوزنروود – میامی در صورت لزوم مجوزهای دولتی اخذ می شود.

به گزارش دنیای 77 ، سعید سعید محمد ، فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء ، پس از ملاقات مشترک با استاندار خراسان شمالی اظهار داشت: “طبق توافق نامه ، ما باید در طرح های آینده خود دو پروژه ساخت بیمارستان و راه سازی را نیز شامل شویم.” یک هیئت از اردوگاه آنبیا برای انجام تحقیقات بیشتر به استان خراسان شمالی سفر خواهد کرد.
محمدعلی سوژای ، استاندار خراسان شمالی افزود: این دو سال است که در خدمت مردم خراسان شمالی هستیم یکی از ارکان و ستونهای نهضت ما برای توسعه استان سپاه بود. ما در ساخت و ساز و بهداشت همکاری داشته ایم و سردار حاجی به ما در ساخت و توزیع 2 هزار واحد کمک کرده است. امروز هر دو به شغل وی رسیدیم و به توافق رسیدیم تا بتوانیم به پروژه های زیربنایی مانند آب ، راه و بیمارستان دسترسی پیدا کنیم و توافق کردیم برای مدت 10 روز در هفته در استان بماند تا در استان حضور داشته باشد تا بتوانیم ترتیب حضور دکتر محمد برای بازدید از استان را فراهم کنیم. حداکثر 3 هفته خواهد بود و برخی از کاستی های استان را برای رفاه مردم عزیزمان از طریق تفاهم نامه برطرف خواهیم کرد من میتوانم. .

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا