عمومی

اشتغال‌زایی۷۰۰۰نفری پروژه‌های هفته دولت در خوزستان – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

اشتغال‌زایی۷۰۰۰نفری پروژه‌های هفته دولت در خوزستان - خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گفته خبرنگار آنلاین ، غلامرضا شریعتی عصر امروز در جمع خبرنگاران در حضور دژفول برای اجرای و بازسازی برنامه های هفته دولت اظهار داشت: بالا از وسط دزفول شروع شد.

وی با تأکید بر واگذاری مسئولیت فاز اول پروژه پل دژفیلم میانرود و افزود: این جاده نقش مهمی در توسعه این بخش دارد زیرا تعداد زیادی از محصولات کشاورزی و تصادفات و تصادفات و تلفات در بخش مرکزی دجفول وجود دارد.

استاندار خوزستان اظهار داشت: بازار محلی صنایع دستی ، کالاهای داخلی و محصولات فرهنگی در دزفول است که دومین پروژه امروز احیا شد و مشخص می شود که شهرداری دزفول این پروژه را در مدت زمان کوتاهی با اعتبار یک میلیارد تومان اجرا خواهد کرد.

شریعتی این بازدید را گامی دیگر در بازدید وی از کارخانه قند شهید دژفول در سفر خود به شهر دارف عنوان کرد.

وی اظهار داشت: ظرفیت تولید کارخانه قند Dejful 10 تا 12 هزار تن خواهد بود و اگر این کارخانه افتتاح شود سالانه 500 هزار تن شکر تولید می کند.

خوزستان در تولید محصولات آبزی مقام اول را کسب کرده است

استاندار خوزستان دزفول به افتتاح 12 پروژه کشاورزی از جمله دو شرکت تخصصی آبزی پروری با سرمایه گذاری بخش خصوصی در شهرک صنعتی شماره 2 اشاره کرد و گفت: “این دو کارخانه گامی اساسی در جهت ایجاد اقتصاد پایدار و تلاش برای تهیه غذای آبزیان به خوزستان است.”

خوزستان سالانه 20،000 تن تولید غذای آبزی اضافه می کند و می افزاید: افتتاح این دو کارخانه برای استان 20،000،000 تن هزینه دارد. میران تولید به 40،000 تن خواهد رسید. بنابراین حرکت تولید 70 هزار تن با ظرفیت کامل ادامه دارد.

وی گفت: “در سال های اخیر توسعه خوزستان در آبزی پروری روند سریع داشته است ، به طوری که در سال 1995 این استان چهارمین تولیدکننده آبزیان کشور بود ، اما اکنون خوزستان در رده نخست است.

استاندار خوزستان به پیشرفت خوزستان در تولید میگو ، ماهی و گونه های آبزی نسبت به سایر استان های کشور اشاره کرد و گفت: “این روند به حمایت مستمر نیاز دارد تا صنعت آبزی پروری در زمان و مسافت کمتری رقابت کند.” بودن.

شریعتی اظهار امیدواری کرد جهاد کشاورزجی با همکاری اراضی صنعتی ، شیلات و استانداران ظرفیت صنایع آبزی و کمکی خوزستان را توسعه دهد.

وی با بیان اینکه 533 پروژه کوچک و متوسط ​​به مناسبت هفته رسمی اجرا شده است یا آماده افتتاح در استان خوزستان هستند ، افزود: دریافت زیرا یکی از برنامه های ملی است که در این 533 برنامه گنجانده نشده است.

استاندار خوزستان خاطرنشان کرد: اعتبار این 533 پروژه بالغ بر 3 هزار میلیارد تومان بوده و گفت: “پروژه های هفتگی دولت در خوزستان هزاران شغل ایجاد کرده است.”

دکمه بازگشت به بالا