عمومی

اخبار مشروح ورزشی ۱۴:۳۰ سه شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۹

اخبار مشروح ورزشی ۱۴:۳۰ سه شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۹

* جلسه هیئت مدیره باشگاه استقلال در تهران از دقایقی قبل آغاز شد.

* روند اصلاح قانون فدراسیون فوتبال و چگونگی تصویب آن توسط فیفا موضوعی بود که امروز در پنجره چاپ اول به آن پرداخته شد.

* ورزشکاران بسیجی و کشتی گیران کشورمان با پیوستن به یک آموزش برای کمک به افراد مبتلا به بیماری عروق کرونا ، به کمک فقرا رسیده اند.

* روزنامه های ورزشی اروپا رقابت های قبل از لیگ قهرمانان اروپا را تحت پوشش قرار دادند.

* برخی از اخبار کوتاه:

وزارت ورزش و جوانان رسما و شرطاً مجموعه ورزشی شهدای گمنام را به باشگاه پرسپولیس واگذار کرد. قرار است این باشگاه در ماه سپتامبر وارد بورس شود و اگر طی یک سال اتفاق نیفتد ، باید مالکیت شهدای گمنام به وزارت ورزش برگردانده شود.

فدراسیون وزنه برداری ، سید الهام حسینی ، نخستین مدال آور تاریخ وزنه برداری بانوان ایران را معرفی می کند و حافظ کشکایی ، اولین کارگر رفاه 55 کیلوگرم کشورمان پس از پیروزی انقلاب اسلامی به عنوان کاندیدای کمیسیون ورزش فدراسیون جهانی.

کمیته داوری فدراسیون فوتبال ، سید وحید کاظمی را به عنوان داور مسابقه بین استقلال و سپاهان در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی معرفی کرد. این مسابقه دوشنبه 20 مرداد در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می شود.

آکسین استیل ، آریو بارزان بهبهان و احتشام گستر اهواز – سه نماینده کشتی فرنگی استان خوزستان برای کشتی گیران خود قرارداد بستند و آمادگی خود را برای شرکت در فصل جدید لیگ برتر کشتی آزاد اعلام کردند. قرعه کشی لیگ برتر کشتی فرنگی از 14 مرداد برگزار می شود.

سایت هدف پرتغال ، پس از ارزیابی فنی بازیکنان شاغل در لیگ فوتبال کشور – مهاجم ایرانی تیم ریو آویو و آقای گل مشترک را به طور مشترک در بین مهاجمان و امیر عابدزاده – دروازه بان تیم مریتیمو به طور مشترک قرار داد. .

سایت اوکراینی football.ua از شهاب جاهدی ورزشکار ایرانی از تیم المپیک دونتسک به عنوان ششمین بازیکن فصل رقابت ها نام برده است. هواداران المپیک دونتسک همچنین جاهدی را به عنوان بهترین بازیکن این فصل رأی دادند. + عکس

سازمان لیگ برتر فوتبال ایتالیا از آغاز فصل بعدی سری آ در تاریخ 20 سپتامبر 1999 و تاریخ نهایی این مسابقات در 21 مه 1400 خبر داد.

دیدا – دروازه بان برزیلی و بازیکن سابق میلان به عنوان سرمربی دروازه بان تسویه حساب شده است. دیدا ، که به ویژه در بین هواداران میلا محبوب است ، پیش از این نیز در تیم زیر 1 سال این باشگاه نیز همین نقش را داشت.

آرسنال پس از امتناع از تمدید قرارداد دو ساله خود با بلوز لندن ، درخواست خود را برای امضای مهاجم برزیلی چلسی اعلام کرد.

پل اسکولز ، ستاره سابق منچستریونایتد به دلیل میزبانی مهمانی در خانه و عدم پیروی از قوانین و پروتکل های بهداشتی در منطقه سرخ کرونا توسط پلیس انگلیس مورد توبیخ قرار گرفته است.

* مرزهای فوتبال جهان

* رهبر کنفرانس غربی پنجاهمین برد خود را در مسابقات بسکتبال NBA تجربه کرده است.
پس از مسابقات در اورلاندو ، امروز لس آنجلس لو کاروس – رهبر کنفرانس غربی – مقابل یوتا جاز – تیم پنجم در همین همایش بازی کرد و 11 تا 108 بار مقابل حریف پیروز شد.

دکمه بازگشت به بالا