عمومی

اجرای ۳۰ عنوان برنامه در البرز در هفته دفاع مقدس – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

اجرای ۳۰ عنوان برنامه در البرز در هفته دفاع مقدس - خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، سرهنگ احسان سهوری شامگاه چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه در محل سالن کنفرانس ستاد فرماندهی از اجرای 30 برنامه در استان به مناسبت دفاع مقدس خبر داد. هفته ها و افزود: به مناسبت این ایام کارهایی مانند تبلیغات محیطی، محیط آفرینی و تولید رسانه آغاز شده است.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری امروز 30 شهریور را به عنوان روز تجلیل از جانبازان و ایثارگران نامگذاری کرده اند، خاطرنشان کرد: استمراسم تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس با حضور سه هزار نفر از استان اعلام و همچنان ادامه دارد: این برنامه به صورت متمرکز در شهرستان های استان با حضور یک هزار نفر از جانبازان در کرج و ویدیا برگزار شد. ارتباط

معاون هماهنگ کننده امام حسن مجتوی کرآ) استان البرز 31 شهریور ماه را روز اقتدار نیروهای مسلح و گرامیداشت مقام شامخ شهدا دانسته و می گوید: فردا رژه نیروهای مسلح به همت ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور یگان های نمونه سپاه، ارتش و ارتش برگزار می شود. فرازا از ساعت 8 صبح در کرج حصره نیز مراسم و راهپیمایی با عنوان ناآرامی های خادمان شهدا با محوریت امامزاده طاهر برگزار می شود.آ) در شهرهای دیگر نیز برگزار می شود.

سرهنگ سهری افزود: گلباران، عطرافشانی و غبارروبی مزار شهدا و تجدید میثاق آنان در ساعت 158 شهید گلزار و ساعت 16 به صورت مرکزی در امامزاده محمد.آ)افتتاحیه نمایشگاه دفاع مقدس در کرج فردیس محمدشهردیدار با 420 خانواده معظم شهدا در استان های مهرشاه و نظرآباد و رکشی و البرز از دیگر برنامه های دومین روز از هفته دفاع مقدس بود.

وی با ذکر نامگذاری یکم آنلاین به نام معنویت، زن، خانواده و سلامت، از برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی در بسیجیان و پاسداران سراسر شهرستان های استان در نماز جمعه با سخنرانی پیش از خطبه فرماندهی قدردانی کرد. پایگاه عملیاتی 23 ناظم نظاممیر. نجاجاوی از تجلیل از 42 مدافع سلامت و ایثار در این روز و بازدید بسیجیان از باغ موزه دفاع مقدس تهران در قالب 42 کاروان خبر داد.

معاون هماهنگ کننده امام حسن مجتوی کرآ) استان البرز دوم آنلاین را به عنوان روز استانداری جوان، علم و دانش و پژوهش نامگذاری کرد و از اعزام راویان دفاع مقدس به مدارس و مساجد تجلیل از 42 نخبه فکری یاد کرد. دانشجو و دانش آموزان و زنگ مقاومت و قرائت توافقنامه در مدرسه، خاطرنشان کردند: در کنار این اقدام ۱۲۰۰ بسته لوازم توزیع شد. ویرایش در بین دانش آموزان کم برخوردار با همت سپاه استان آغاز شد.

به گفته سرهنگ سهری، در سومین روز از مهرماه که به نام روز شهید، جانباز، آزاده، صلابت و سربلندی نامگذاری شده است، 420 موکب و مرکز ادای احترام و 420 یادواره و مراسم تجلیل از شهدا برپا می شود. با احترام خانواده شهدا مقابل منزل شهدا برگزار می شود. پخت و توزیع 42000 غذای گرم در بین مناطق محروم به پاس حرمت شهدای مدافع حرم، بزرگان و محافظان منطقه و سایر اقدامات.

وی با اشاره به اینکه چهارم مهرماه به عنوان روز دفاع همه جانبه و حمایت مردمی از اصناف و سربازان نامگذاری شده است، گفت: در این روز جشنواره سربازان برگزار می شود و 42 سرباز نمونه و شهید نقش آفرینی می کنند. توسط حمایت های مردمی و اصناف در دفاع مقدس جشن گرفته می شود. پنجم مهرماه که روز ملی وحدت، بصیرت، دشمن ستیزی و سربلندی نامگذاری شده است، رزمایش مجازی سامان برای پایگاه مقاومت بسیج برگزار می شود.

معاون هماهنگ کننده امام حسن مجتوی کرآ) استان البرز از برگزاری نشست های روشنگرانه و بصیرتی در قالب سخنرانی، کرسی های آزاد اندیشی و تریبون های آزاد در حوزه ها و پایه های مقاومت و مدیریت بسیج با حضور اساتید، دانشجویان، دانشگاهیان و … خبر می دهد و می گوید: ششم آنلاین روز نیروهای مسلح، روز بسیجیان است. جهادگران، کشیشان، عشایر، روستائیان و غیره پیشمرگه کردها را مسلمان می نامند.

سرهنگ سهری افزود: در این روز در برنامه محوری که در محل دفتر ولی قانونی استان البرز و امام جمعه کرج برگزار شد، 20 هزار بسته معیشتی بین خانواده های بی بضاعت توزیع می شود. سپاه استان البرز که البته ستاد اجرایی تحت امر امام است، خمینی (رضی الله عنه) و بنیاد مصطفان نیز بسته را تهیه کردند. است.

اعزام تیم های جهادی پزشکی و سازندگی به مناطق محروم و کم برخوردار، تجلیل از 42 روحانی جهادی و ایثارگر، راه اندازی طرح های محرومیت زدایی در فردیس و نظرآباد و اهدای 42 سری جهیزیه به زوج های نیازمند و بی بضاعت از دیگر برنامه ها بود. روز ششم آنلاین.

معاون هماهنگ کننده امام حسن مجتوی کرآ) استان البرز در پایان بیان کرد: در هفتمین روز از مهرماه که به عنوان روز سرداران انقلاب، تجلیل و حماسه آفرینان نامگذاری شده است، مراسم یادبودی نیز با حضور دو هزار نفر برگزار می شود. از ورزشکاران و قهرمانان به یاد شهدای ورزش و دفاع مقدس در پایگاه شهدای تفحص نیروی زمینی کرج تجلیل می شود.

دکمه بازگشت به بالا