عمومی

دوراهی گل‌محمدی برای ادامه کار در پرسپولیس

دوراهی گل‌محمدی برای ادامه کار در پرسپولیس

گل محمدی که در دو سال گذشته برای حفظ دستیاران خود اصرار داشت، اکنون با درخواست مدیران باشگاه مبنی بر تغییر کادر فنی مواجه است تا شاید تمایلی به ماندن در کادر فعلی یا اضافه کردن دستیاران دیگر نداشته باشد.

روزنامه دنیای 77 گزارش داد اخبار ورزشی وی نوشت: با وجود توافق با باشگاه، کادر فنی پرسپولیس احتمالا با تغییراتی روبرو خواهد شد.

بیست و دومین دوره لیگ برتر در چند هفته اخیر در حالی به پایان می رسد که استقلال پس از 5 قهرمانی متوالی در پرسپولیس جام را به تهران تحویل داد و به پنج سال پرافتخار سرخپوشان پایان داد. پرسپولیس در دو هفته اخیر به مصاف خودروهای مشهد و فجر شهید سپاسی می رود که برای مشخص شدن نایب قهرمانی نیاز به امتیاز کامل در این بازی ها دارد.

فراز و نشیب های نتیجه گیری در پرسپولیس با اختلافاتی در رختکن این گروه از جمله درگیری لفظی علیرضا ابراهیمی، حامد لاک و رامین رضایان بین تکنسین ها و ضرب و شتم مکرر تعدادی از آنها همراه بود تا یحیی گل محمدی به عضویت این تیم در بیاید. آنها از تیمش

سرمربی استقلال پس از پیروزی نهایی تهران در گفتگو با خبرنگاران مسئولیت تمامی عواقب آن را بر عهده گرفت، اما مدیران باشگاه همچنان معتقدند گل محمدی باید تصمیم مهم تری برای بازگرداندن پرسپولیس به روزهای اوج بگیرد.

احتمال تغییر کادر فنی پرسپولیس با بقای گل محمدی با اشتباهات و مصدومیت های تساوی دروازه بان های پرسپولیس قوت گرفته است.

گل محمدی که در دو سال گذشته بر حفظ دستیاران خود اصرار داشت، اکنون با درخواست مدیران باشگاه مبنی بر تغییر کادر فنی مواجه است تا دو گزینه باقی ماندن در کادر فعلی یا اضافه کردن دستیاران دیگر را پیش رو داشته باشد. یحیی برای هدایت تیم فنی خود و فرار از فشار انتقادات چاره ای جز اضافه کردن ایده های جدید به هم تیمی هایش ندارد.»

پیام تمام شد

دکمه بازگشت به بالا