ورزش

مسئولان می‌گویند باید مراقب پسرم می‌بودم!/ ورزشگاه آزادی دو وکیل استخدام کرده تا حق مرا ندهد

ناگفته های پدر عماد صفاری درباره حادثه دلخراش ورزشگاه آزادی:

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا ، خبر تلخ و تأسف بار شوک الکتریکی به عماد یاقوت کبود یک ساله در ورزشگاه بیش از یک سال پیش موضوع رسانه ها شد. مجسمه استقلال زندگی پسری عاشق فوتبال را گرفت و اکنون پدرش محمد از روزهای وحشیانه مقامات سافاری صحبت می کند. امروز سالگرد عماد است؛ او یک سال پیش در شلوغ ترین روزهای کودکی به همراه پدرش ، نان آور ورزشگاه آزادی ، به ورزشگاه رفت تا بازی پرسپولیس مقابل صنعت نفت را تماشا کند. با این حال ، امنیت ضعیف در ورزشگاه آزادی جان وی را گرفت و خانواده سافاری یک سال است که در غم از دست دادن فرزند خود سوگوار هستند. در زیر می توانید گفتگو با خبرگزاری آنا صفری پدر عماد را بخوانید:

آنا: آقای صفری ، یک سال از آن واقعه تلخ می گذرد. امسال چه اتفاقی برای شما افتاده است؟

سافاری: پسرم پارسال 6 ساله بود و حالا اگر زنده بماند مجبور است به مدرسه برود. امروز روز تولد عماد است و یک سال در از دست دادن پسرم عزادارم.

آنا: از اتفاقات آن شب برایم بگو. در همان زمان گفته شد که سهل انگاری شما اتفاق افتاده است.

سافاری: آنها اکنون همین موضوع را مطرح می کنند و جالب است که وکیل در ورزشگاه آزادی به من گفت آنچه را می خواهم انجام ده ، تو باید از پسرت مراقبت می کردی. اگر در این پرونده همه چیز روشن بود و طبق حکم ، 40٪ ورزشگاه آزادی ، 40٪ برق ، 15٪ وانت ورزشی و 5٪ مجسمه مجرم شناخته شد ، مسئولان به من گفتند که باید از پسرم مراقبت می شد.

مسئولان می‌گویند باید مراقب پسرم می‌بودم!/ ورزشگاه آزادی دو وکیل استخدام کرده تا حق مرا ندهد

آنا: از آن شب برایم بگو.

سافاری: من در استادیوم آزادی مغازه ای اجاره کردم و این اولین باری نبود که پسرم را به ورزشگاه می بردم. او عاشق فوتبال بود. قرار بود بلیط ها در جریان بازی استقلال و فولادار آنلاین باشند. در همان زمان ، رئیس یگان ویژه اعلام کرد که هیچ کس بدون بلیط اجازه ورود به ورزشگاه را ندارد. حدود 2000 تا 3000 هوادار بدون بلیط به استادیوم سر می زنند. تعداد آنها به حدی بود که نمی توانستند متوقف شوند ، بنابراین مقامات و مسئولان یگان ویژه در ورزشگاه آزادی تصمیم گرفتند داربست ایجاد کنند تا بدون بلیط وارد ورزشگاه نشوند. این داربست در جریان بازی پرسپولیس و صنعت نفت مورد اصابت قرار گرفت و وقتی برق را روشن کردند ، اتصال داربست باعث کشته شدن پسرم شد. وقتی بازی تمام شد و تماشاگران بیرون آمدند ، من برای خرید به داخل خانه می روم. من در حال حاضر عماد را ندیدم و چند دقیقه بعد وقتی صدای پسرم را گرفتم که به طرف مجسمه متمایل شده و برق گرفت ، صدایی شنیدم. رئیس استادیوم باز نباید از ایمنی مجسمه ای که مشاهده می کند آگاه باشد!

آنا: آیا مسئولان به سهل انگاری خود در این پرونده اعتراف کردند؟

سافاری: به ما در دادگاه های یک نفر ، سه نفره و پنج نفره حقوقی داده شد و من همه چیز را با عکس و مدرک اثبات کردم ، اما متأسفانه من به جایی نمی رسم. اگرچه در ورزشگاه آزادی وكیل بود ، اما در حال حاضر دو وكیل وجود دارد. نمی توانم وکیل بگیرم چون مشکلات مالی دارم و مستأجر هستم. متأسفانه وکلای ورزشگاه آزادی کار اشتباهی انجام می دهند و حتی از شما می خواهند همان کاری را که دوست دارید انجام دهید. آنها هیچ پولی برای پرداخت ندارند. مگر اینکه استادیومی باشد که بیمه نباشد. آنها نمی خواهند از حق بیمه خود برای پرداخت خسارت استفاده کنند و به اعتراض خود در این مورد ادامه دهند. در یک سال گذشته ، من یک میلیون و نیم تومان برای مراسم خاکسپاری پسرم هزینه کرده ام ، اما مقامات من را عزادار نکرده اند.

آنا: پرونده در این زمان مختومه شد؟

سافاری: پرونده من دستکاری شده است. این شرکت به جای شخصی که مجسمه را خلق کرده جایگزین او شد و یک هفته قبل از دادرسی به من گفتند که موضوع را پیگیری نکن و پول را قبول کن و کنار برو. این مثل یک معامله است ، اما من از خون بچه ها عبور نمی کنم.

مسئولان می‌گویند باید مراقب پسرم می‌بودم!/ ورزشگاه آزادی دو وکیل استخدام کرده تا حق مرا ندهد

آنا: به غیر از عماد فرزند دیگری ندارید؟

سافاری: تمام زندگی من عماد بود و به جز او فرزندی ندارم. اگر او زنده مانده بود اکنون در کلاس اول دبستان بود ، اما متأسفانه غفلتی که او را از من دور کرد.

انتهای پیام / 4057 /

دکمه بازگشت به بالا