عمومی

۲۲ میلی‌متر باران در شول‌آباد بارید/ ورود موج دوم بارندگی‌ها – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

۲۲ میلی‌متر باران در شول‌آباد بارید/ ورود موج دوم بارندگی‌ها - خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین ، کامران هاگی آبی عصر پنجشنبه در سخنرانی با اشاره به وضعیت آب و هوای لرستان اظهار داشت: همانطور که انتظار داشتیم و پیش بینی می کردیم با رسیدن اولین موج باران در آسمان لرستان شاهد حضور ابر و البته باران خواهیم بود. ما در بیشتر مناطق استان پراکنده بودیم.

وی گفت: امیدواریم تا بعد از ظهر جمعه وضعیت استان با شدت و ضعف ادامه داشته باشد.

کارشناس هواشناسی در لرستان با افزودن باران های شدید بیشتر در مناطق جنوب شرقی استان اضافه کرد: موج دوم بارندگی ها از جمعه شب در استان و با ورود به مرکز مرکزی سیستم شاهد بارش بسیار خوب باران در تمام مناطق استان خواهیم بود.

واقعیت این نیست که با آبگرفتگی معابر عمومی ، طغیان کانالها ، طغیان رودخانه ها و ایجاد اختلال در ترافیک جاده ها از این قدمت بگذریم ، گفت: “با کاهش دما برای یکی دو روز آینده ، بارش در زمستان و ارتفاعات ، به ویژه مناطق مرتفع به صورت برف خواهد بود.

براساس این گزارش ، اداره هواشناسی لرستان میزان بارندگی در ادارات و ایستگاه ها را ثبت کرده است. همنویس کارشناس هواشناسی استان Az E Azar آن را به عنوان یک نقطه بین ساعت 9:30 صبح و 5:30 بعد از ظهر اعلام کرد ، بر اساس آن 2.2 میلی متر باران در خرم آباد ، بروزرد 3.1 میلی متر ، الیگوجارج mill یک میلی متر باران بارید ، کودشت 1.2 میلی متر و 5 میلی متر باران در Poldkhattar باران می بارد.

بارش باران سلام 12.2 میلی متر ، الشتر 11.2 میلی متر ، نورآباد 7.6 میلی متر ، ازنا 1.7 میلی متر ، رومشکان 3.7 میلی متر چگنی 6.3 میلی متر ، ایمان آباد 6.8 میلی متر ، سپیدشت 18.3 میلی متر و داخل. شال کاشت 22.8 میلی متر بود.

میانگین بارندگی در لرستان 6.8 میلی متر است.

دکمه بازگشت به بالا