ورزش

پرسپولیس در اندیشه چیدن بال قوی سپید/ شاگردان گل محمدی در مرداب انزلی غرق می شوند؟

لیگ برتر فوتبال

پرسپولیس در اندیشه چیدن بال قوی سپید/ شاگردان گل محمدی در مرداب انزلی غرق می شوند؟

ملوان بندرانجلی و پرسپولیس در حالی مقابل هم قرار می گیرند که برتری به عنوان یک نیاز مبرم برای هر دو تیم در این دیدار تلقی می شود.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، تیم های بندرانزلی و پرسپولیس فردا از ساعت 17:00 دیدار هفته دهم خود را در چارچوب مرحله بیست و یکم لیگ برتر فوتبال ایران در ورزشگاه سیروس طیفران برگزار می کنند.

این دیدار در شرایطی برگزار می شود که جای خالی هواداران دو تیم مانع از درگیری جذاب و دیدنی مانند دیدارهای قبلی سرخپوشان پایتخت و کاوی سپید در انجلی خواهد شد. سربازان مازیا دهقان هستند. پرسپولیس با 18 امتیاز در صدر جدول و ملوان با یک بازی کمتر و 5 امتیاز در رده پانزدهم قرار دارند.

روی کاغذ می توان برتری پرسپولیس را بسیار محتمل دانست اما سن ملوان و اتفاقات غیرمنتظره باعث شد سرخپوشان انجلی پس از تراکتور به دومین تیمی تبدیل شوند که نسخه ناکامی 3 امتیازی را به قهرمان برتر واگذار می کند. پنج بار متوالی لیگ. کار بزرگی که از تیمی که تنها یک برد در 8 بازی داشته باشد کم پیش می آید، به خصوص اینکه پرسپولیس با ناکامی مقابل مس رفسنجان مقابل تراکتورسازی و سپاهان پیروز شد و دوباره به صدر رسید. از سوی دیگر پرسپولیس برای حفظ برتری خود باید پیروز شود چرا که استقلال با امتیاز مساوی و تفاضل گل کمتر در رده دوم قرار دارد و لغزش رقبای سنتی خود را تماشا می کند.

آخرین بازی دو تیم در تاریخ 21 فروردین 1394 در چارچوب دور برگشت پانزدهمین دوره لیگ برتر برگزار شد که با قهرمانی پرسپولیس و 2386 روز پس از آن بازی که برگزار شد به پایان رسید. دو تیم در انجلی به مصاف یکدیگر خواهند رفت. کمال سگاده نیا و امید عالیشاه تنها بازیکنانی هستند که از آن بازی در تیم پایتخت باقی مانده اند و قرار است دوباره مقابل ملوان به میدان بروند. از سوی دیگر حضور مازیر زار به عنوان سرمربی ملوان مقابل پرسپولیس بر جذابیت بصری این دیدار افزود.

اکبر ایمانی غایب کلیدی مارینرز در این بازی است و حامد پاکدل و میلاد سرالک نیز در این بازی در ترکیب پرسپولیس غایب خواهند بود. نتیجه این بازی برای دیگر مدعیان قهرمانی بسیار مهم است و امیدوارند مقابل ملوان پرسپولیس را متوقف کنند.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا