حوادث و رویداد

هیچ جاده‌ای در پایان هفته یک‌طرفه نمی‌شود

هیچ جاده‌ای در پایان هفته یک‌طرفه نمی‌شود

افسر مسئول (ناجا) ایستگاه پلیس راهو اعلام کرده است که در روزهای آخر این هفته جاده یک طرفه وجود نخواهد داشت.

به گزارش دنیای 77 ، سردار سید کمال هادیان فر در بازدید از آزادراه تهران-پردیس در شرق استان تهران به خبرنگاران گفت: آخر هفته جاری ، تعطیلات (رسمی) نوروز پایان می یابد ؛ بنابراین ، بومیانی که این روزها می خواهند به محل کار خود در استان های مبدا برگردند باید آماده مواجهه با ترافیک غیرمعمول باشند و زمان زیادی را در راه بازگشت صرف کنند.

وی گفت: “به شهروندان توصیه می شود از سفرهای غیرضروری خودداری کنند.” “اگر شهروندان با هم سفر می کنند ، باید زمان بازگشت خود را مدیریت کنند.”

هادیان فر با اشاره به هشدارهای راهنمایی و رانندگی پلیس در سال های منتهی به شیوع تاجگذاری کشور ، اظهار داشت: پلیس راهبر نیز به منظور ایجاد ترافیک و هدایت مستقیم ترافیک در برخی از مناطق کشور ، این جاده ها را به طور موقت منحرف کرده است. اما امسال تأکید شده است که از مسافرت اجتناب شود و نیازی به تردد ناوگان باری و امدادی در جاده ها باشد ، در پایان هفته اول دهه 1400 هیچ راهی یک طرفه نباشد.

رئیس پلیس راه ناجا تأکید کرد: “بنابراین ، هیچ محوری از جمله محوری که به شمال کشور می آید یک طرفه نخواهد بود و شهروندان باید زمان بازگشت خود را مدیریت کنند.

هادیانفر افزود: با توجه به پیش بینی وضعیت هوا در کشور در پایان هفته ، باید آمادگی و برنامه ریزی لازم را برای ترافیک و شرایط جوی غیرمعمول برای هموطنان عزیز داشته باشیم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا