ورزش

هت تریک گرایی با کسب سومین مدال برنز کشتی فرنگی قهرمانی جهان

هت تریک گرایی با کسب سومین مدال برنز کشتی فرنگی قهرمانی جهان

نماینده وزن 77 کیلوگرم ایران سومین مدال برنز خود را در مسابقات جهانی کسب کرد.

به گزارش دنیای 77 ، در 4 وزن اول مسابقات جهانی کشتی 2021 که در اسلو نروژ برگزار شد ، محمد علیگرایی نماینده ایران در وزن 77 کیلوگرم و 2 مدال برنز جهان به مقام قهرمانی دست یافت و هوادار 4 امتیازی سالتو داک در این مسابقه 0-0 برنده شد. 2 دقیقه آخر و سومین مدال برنز مسابقات جهانی را کسب کرد.ایران اولین مدال خود را در این مسابقات کسب کرد.

دارنده دو مدال برنز جهان که بعدازظهر پنجشنبه در یک چهارم نهایی مقابل رومن ولاسوف در مرحله یک چهارم با نتیجه 10 بر یک مغلوب روسیه شد ، دارنده چهار مدال طلای المپیک جهان و روسیه است. عصر امروز (جمعه) مدال برنز را کسب کنید.

گرای پیش از این دور اول -1-1 را مقابل IK Manatskanian بلغاری ، سپس زلا بولکاوادزه دارنده مدال طلای زیر 2 سال گرجستان-1-1 برده بود ، اما در دور سوم او دو مدال طلا مقابل رومن ولاسوف کسب کرد. دو طلای المپیک در نیمه اول به دلیل عملکرد ضعیف و به دلیل نهایی شدن حریف در راه گروه بازنده ها 10 بر یک شکست خوردند. وی در این مرحله با غلبه بر 0-0 شادوکایف از قزاقستان به رده بندی جدول رسید.

پیش از این محمدرضا مختاری از تیم Re2kg با شکست 10 بر یک مقابل حریف خود در لیتوانی از رسیدن به مدال برنز جهان بازماند.

پايزمن كه وزنه 82 كيلوگرم داشت ، آخرين نماينده ايران در چهار وزن اول اين رقابت ها است كه در مدت چند دقيقه به مصاف لاسلو ژابو از مجارستان مي رود تا مدال برنز جهان را به دست آورد.

سجاد عباسپور 55 کیلوگرم دیگر نماینده ایران در وزن اول بود که در دور اول توسط حریف آمریکایی حذف شد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا