عمومی

مدل حکمرانی و گفتمان شهید رییسی یک مکتب ماندگار است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

مدل حکمرانی و گفتمان شهید رییسی یک مکتب ماندگار است - خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، حجت‌الاسلام یوسف پورآرین ظهر پنجشنبه در ستاد هماهنگی بزرگداشت شهدای خدمت با اشاره به زحمات شهید رییسی در انقلاب اسلامی اظهار کرد: آیت‌الله رییسی مدل جدیدی از حکمرانی را برای کشور ارائه کرد.

وی با بیان اینکه این مدل حکمرانی نیاز به مطالعه و بازخوانی مستمر دارد، افزود: دولت توسط آیت‌الله رییسی از یک حالت نشسته و خسته به یک حالت زنده و دونده تبدیل شد و مردم باید این مدل را درک کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین تأکید کرد: با توجه به شرایط موجود کشور و حتی انتخابات اجازه ندهیم مردم تحت تأثیر برخی جریانات سیاسی قرار بگیرند و کارهای ماندگار شهید رییسی نادیده گرفته شود.

وی افزود: همیشه از مکتب شهید سلیمانی یاد کردیم اما من باور دارم مدل حکمرانی و گفتمان شهید رییسی خود یک مکتب ماندگار است و باید این مکتب و گفتمان ترویج پیدا کند.

حجت‌الاسلام پورآرین با اشاره به برگزاری مراسم بزرگداشت شهید رییسی در سطح کشور ادامه داد: برای بزرگداشت شهید رییسی و شهدای خدمت باید از ظرفیت تشکل‌های مردمی استفاده شود.

وی در پایان یادآور شد: از سوی دیگر فرصت بسیار کمی تا انتخابات داریم و باید از بستر برنامه‌های موجود تا انتخابات برای دو هدف بزرگداشت شهدای خدمت و همچنین تبیین اهمیت انتخابات ریاست جمهوری استفاده کنیم.

دکمه بازگشت به بالا