جامعه و خانواده

فراخوان جذب نیرو برای نمایشگاه کتاب

ستاد برگزاری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برای جذب متقاضیان همکاری با مرکز پشتیبانی و پاسخگویی فروش مجازی و تکمیل کادر اطلاع‌رسانی نمایشگاه فراخوان داد.

به گزارش دنیای 77 به نقل از ستاد خبری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، ستاد برگزاری این دوره برای تکمیل نیروهای کارور مرکز پشتیبانی و پاسخگویی فروش مجازی نمایشگاه از تعدادی نیروی فرهنگی واجد شرایط دعوت به همکاری موقت می‌کند.

بر اساس این فراخوان، علاقه‌مندان به همکاری در این زمینه در صورت دارا بودن شرایط سنی (حداکثر تا ۴۰ سال)، محل سکونت در ایام نمایشگاه ترجیحاً تهران و حومه، روابط عمومی قوی و آشنایی با کامپیوتر به ویژه تسلط کامل به Word و Excel  حداکثر تا جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ فرصت دارند برای ثبت نام اقدام کنند.

مدت همکاری با احتساب میزان توانایی متقاضی از ۱۰ اردیبهشت‌ماه تا ۱۰ خردادماه ۱۴۰۳ خواهد بود و برحسب شرایط قابل تمدید است. ساعات کار از هشت صبح تا ساعت ۲۰ است که در شرایط خاص ممکن است تمدید شود. (شیفت دوم از ساعت ۱۴ تا ۲۳ برای آقایان به‌صورت محدود)

محل همکاری در خانه کتاب و ادبیات ایران به نشانی تهران، خیابان انقلاب اسلامی، بین فلسطین و برادران مظفر جنوبی، شماره ۱۰۸۰ و همچنین مصلای امام خمینی (ره) است.

متقاضیان برای همکاری در مرکز پشتیبانی و پاسخگویی فروش مجازی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران می‌توانند درخواست خود را از طریق نشانی https://survey.porsline.ir/s/NlRCUf۷  ثبت کنند.

فراخوان جذب نیرو برای نمایشگاه کتاب

همچنین   ستاد برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برای تکمیل کادر اطلاع‌رسانی این رویداد با این شرایط نیرو جذب می‌کند؛ فعال فرهنگی و مذهبی، حداکثر سن  ۳۲ سال، تعهد کاری ۱۴ روزه (۸ صبح تا ۲۱) و ساکن تهران.

علاقه‌مندان می‌توانند تا یکشنبه ۵ اردیبهشت‌ماه در پایگاه survey.porsline.ir/s/POJ1pmM ثبت‌نام کنند و یا با شماره ۰۹۱۲۶۶۴۸۸۰۲ تماس بگیرند.
 

فراخوان جذب نیرو برای نمایشگاه کتاب

سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت (۱۴۰۳) در محل مصلای امام خمینی(ره) به دو شکل حضوری و مجازی برگزار می‌شود.

انتهای پیام 

دکمه بازگشت به بالا