عمومی

رئیس دادگاهای عمومی شهرکرد منصوب شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

رئیس دادگاهای عمومی شهرکرد منصوب شد - خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، احمدرضا بهرامی در مراسم تکریم و معارفه رئیس کل دادگستری شهرکرد با اشاره به رسالت قوه قضاییه در خدمت به شهروندان گفت: دادگاه و دادسرا یکی هستند. ید که دارند هدف نظام را پیش می برند.

وی با اشاره به اینکه معیار قوه قضاییه باید احترام و خدمت به مردم باشد، افزود: جایگاهی که امروز جمهوری اسلامی ایران در آن قرار دارد برای مردم محقق شده است.

رئیس کل دادگستری استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه مسئولان باید خدمتگزار تمام عیار مردم باشند، ادامه داد: ارتباط خوب و بی وقفه مسئولان قضایی با مردم موجب تقویت اعتماد عمومی و شناسایی و رفع مشکلات دستگاه قضایی می شود.

بهرامی افزود: جلسات عمومی ضابطان قضایی نه تنها مشکلات مردم را به سرعت حل می کند، بلکه کنترل و نظارت مدیران را بر نظام و قوه قضاییه افزایش می دهد و به همین ترتیب کارایی دستگاه قضایی را بهبود می بخشد.

در این مورد حق با اوست گسترش از پله ها عالی وی با اشاره به حق بازنشستگی کارکنان ویژه و وکلای دادگستری پس از بازنشستگی گفت: با توجه به حساسیت این موضوعات، نامه‌ها و مکاتبات متعددی به مقامات عالی قوه قضاییه ارسال شده است و امیدواریم بتوانیم به نگرانی‌ها رسیدگی کنیم. همکاران محترم قضایی و اداری.

دکمه بازگشت به بالا