ورزش

تساوی بدون گل استقلال و سایپا در نیمه نخست

تساوی بدون گل استقلال و سایپا در نیمه نخست

به گزارش شفاف ، در هفته دوم رقابت های لیگ برتر فوتبال ، استقلال و سایپا به مصاف یکدیگر رفتند که در نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در ابتدای بازی دو تیم نصف موقعیت را پیدا کردند و سعی کردند به نیمه دیگر نزدیک شوند اما تلاش شاگردان فرهاد مجیدی و فرج کمالوند نتیجه ای نداشت.

در دقیقه 6 بازی مهدی گیدی سایپا در محوطه جریمه ظاهر شد و سعی کرد سایپا را به گل تهدید کند اما این بازیکن توسط بازیکن سایپا به باد رفت. این صحنه اعتراض تیم استقلال را برانگیخت اما داور تصمیم گرفت بازی را ادامه دهد.

تیم آبی پایتخت تا دقیقه 25 بازی توپ و میدان را در اختیار داشت و چندین گام موثر در طول بازی برداشت اما حرکت شاگردان مجیدی نتوانست نتیجه را تغییر دهد.

در دقیقه 28 این مسابقه آرش رضواند سایپا از پشت محوطه جریمه یک شوت زد و صاحب موقعیت شد اما ضربه از کنار دروازه به بیرون رفت.

بعد از سه دقیقه وقفه در دقیقه 30 ، استقلال فشار بیشتری به محوطه جریمه پوشانده شده با نارنجی وارد کرد. سایپا مجیدی با فشار آبی ها توانست حمله شاگردان را دفع کند تا بازی با نتیجه بدون گل ادامه پیدا کند.

تلاش دو تیم برای به ثمر رساندن گل اول بازی در نیمه اول در این نیمه با تساوی بدون گل به پایان رسید.

ترکیبی از آزادی: سید حسین حسینی ، عارف گلمی ، محمد حسین مرادمند ، سیواش یزدانی ، مسعود ریگی ، فرشید اسماعیلی ، بابک مرادی ، مهدی گیدی ، آرمان رمضانی ، سبحان خاگانی و آرش رضوند

ترکیب سایپا: کاروش ملکی ، کمال الدین نیکخویی ، رضا علیاری ، امیر حسین حسین زاده ، مجید علیاری ، حسین ماهینی ، مهرداد حیدری ، سینا مریدی ، مجتبی لطفی ، سادج بارانی و رح الله سیف اللهی

دکمه بازگشت به بالا