استانی

بازدید شبانه دادستان قزوین از بازداشتگاه دستگیرشدگان حوادث اخیر

بازدید شبانه دادستان قزوین از بازداشتگاه دستگیرشدگان حوادث اخیر

دادستان عمومی و انقلاب قزوین در بازدید شبانه خود از بازداشتگاه دستگیرشدگان اغتشاشات اخیر با برخی از این افراد صحبت کرد.

به گزارش خبرگزاری دنیای 77 از قزوین به گزارش روابط عمومی دادگستری استان؛ حسین رجبی، دادستان عمومی و انقلاب قزوین بی‌پلاس، شبانه از بازداشت‌شدگان در اغتشاشات اخیر بازدید و با این افراد گفت‌وگو کرد.

رجوی در کنار این بازدیدها گفت: دادستانی به طور مستمر بر نحوه و مکان دستگیرشدگان در اغتشاشات اخیر نظارت دارد و بر اساس دستورالعمل رعایت حقوق متهمان به خانواده ها اطمینان خاطر می دهیم. درمان و حقوق متهم.

وی افزود: بسیاری از دستگیرشدگان فاقد سوابق کیفری بوده و بر اساس اظهارات خود قربانی تحریک و تحریک عده ای بوده و در اغتشاشات حضور داشته اند و قطعا تا چند روز آینده وضعیت آنها مشخص خواهد شد. آزادی با قرارهای مناسب تضمین شده است.”

این مقام قضایی استان همچنین گفت: برخی از دستگیرشدگان دارای سوابق متعدد کیفری بوده و مسئولیت مستقیم هدایت اجتماعات، تخریب اموال عمومی و مقابله با نیروهای انتظامی را بر عهده داشتند. با کسانی که به عنوان رهبر در این تجمعات غیرقانونی فعال بوده اند، برخورد قاطع و بدون مزاحمت و ممانعت صورت می گیرد و پرونده این افراد سریعا تکمیل و برای صدور رای قضایی به دادگاه ارسال می شود.

رجوی تاکید کرد: برای رسیدگی به پرونده دستگیرشدگان در محاکم قزوین قضات ویژه ای تعیین شده و همکاران قضایی نیز به صورت شبانه روزی در حال فعالیت هستند.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین خاطرنشان کرد: برخی افراد و شخصیت ها با انتشار مطالب تحریک آمیز در فضای مجازی از فعالیت اغتشاش گران حمایت و آنان را به ادامه فعالیت های مخرب خود تشویق کردند و این افراد نیز تحت رصد قرار گرفته و با آنها برخورد قانونی خواهد شد.

انتهای پیام





آیا این خبر مفید بود؟

بر اساس نتایج 0 رای دادن به و 0 رای مخالف

دکمه بازگشت به بالا