عمومی

اتکا به توان داخلی راهگشای مشکلات/امید به دشمن رویایی کاذب است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

اتکا به توان داخلی راهگشای مشکلات/امید به دشمن رویایی کاذب است - خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار میهر ، آیت الله سید علیرضا عبادی چهارشنبه شب در جلسه ای با معاون اول رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: دنیا به نیمکره شرقی و غربی تقسیم شده بود و آنها دیگر جایی برای جریانات باقی نگذاشتند ، اما تحقق انقلاب اسلامی همه را متعجب کرد. .

وی با اشاره به زندگی با برکت انقلاب اسلامی گفت: ما بعد از 40 سال آزمون و خطا وارد مرحله دوم انقلاب شده ایم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه اختیارات ما برای نیازهای این انقلاب کاملا مناسب است ، اما موانعی وجود دارد ، افزود: اجرای عدالت باید امید مردم به آینده را افزایش دهد.

وی قانون جمهوری اسلامی را پیشرفته ترین قانون اساسی در جهان خواند و گفت: تاکنون اقدامات ما براساس این قانون نبوده است ، بنابراین می خواهیم انقلاب خود را به مرحله دوم تغییر دهیم.

آیت الله عبادی با بیان اینکه اگر ما از بیگانگان پیروی نکنیم ، او در صف ایستاده تا به کشور نزدیک شود ، گفت: متاسفانه وقتی عده ای به دشمن روی می آورند ، طلبکار نیز می شوند.

وی اتکا به قدرت داخلی را راه حلی برای مشکلات کشور عنوان کرد و افزود: امیدواریم مسئولان و دولت برنامه ها و برنامه هایی متناسب با مرحله دوم انقلاب آماده کنند زیرا امید به حل مشکلات به دست دشمنان یک رویای دروغین است.

نماینده عالی عالی در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه دشمن هرگز نمی تواند طرحی برای توسعه کشور ما ارائه دهد ، گفت: در جهاد کبیر نباید بدنبال بیگانگان باشیم ، اقتصاد باید به ما وابسته باشد.

معاون اول رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به سابقه فرهنگی و علمی خراسان جنوبی گفت: مردم این استان به علم و ادب مشهور هستند.

امیرحسین قاضی زاده نیروی انسانی هاشمی را بزرگترین منبع استان خراسان جنوبی خواند و افزود: همچنین نمایندگان این استان در شورای شورای اسلامی از جمله افراد زحمتکش در رشد و توسعه این استان هستند. تاثیر گذار اراده.

دکمه بازگشت به بالا