عمومی

آزمون سخت آجورلو در استقلال

آزمون سخت آجورلو در استقلال

مصطفی آذرلو اخیراً می خواست رئیس فدراسیون فوتبال شود. با این حال ، او در انتخابات شکست خورد. اکنون ، البته ، به جرات می توان گفت که سمت مدیریتی جدید وی از نظر حاشیه و اخلاق کاری کمتر از فدراسیون نیست. آیا او با افتخار از این آزمون بیرون می آید؟

به گزارش دنیای 77 رسانه ها دنیای اقتصاد او نوشت: “سرانجام ، زمان عدم قطعیت در باشگاه استقلال به پایان رسیده است و آبی ها مدیران جدید خود را شناخته اند.” بنابراین ، وزارت ورزش دولت سیزدهم اولین ستاد مدیریتی خود را برای استقلال معرفی کرد. پرویز مجلومی ، محمد مومنی ، مجتبی عبداللهی ، مهدی افضلی و مصطفی آزورلو اعضای هیئت مدیره هستند و در روزهای اخیر به دنبال اعلام رسمی آزورلو به عنوان مدیرعامل باشگاه ، گمانه زنی های زیادی با کارکنان مطرح شد.

اکنون مدیران سابق باشگاه هایی مانند تهران پاس ، استیل آذین و تراکتور به عنوان جانشینان احمد مددی و باشگاه همه کاره استقلال معرفی شده اند. آزورلو در مسیری قرار دارد که بسیار دشوار است و از این به بعد می توان احساس کرد که ماموریتی که برای بدست آوردن استقلال با چه سختی روبرو شده است. او به تازگی ریاست فدراسیون فوتبال را به دست آورد. با این حال ، او در انتخابات شکست خورد. اکنون البته به جرات می توان گفت که پست مدیریتی جدید آزورلو از نظر حاشیه و اخلاق کاری کمتر از فدراسیون نیست. آیا او با افتخار از این آزمون بیرون می آید؟

آزادی را به اوج برگردانید

ماموریت اصلی و مهم مصطفی آزورلو در استقلال بازگرداندن تیم به مسیر اصلی است. پس از سالها شکست ، مسئولیت مدیریت آب به او محول شده است. در این مدت هواداران بسیار ناراحت بودند و نمی توانستند صبر زیادی داشته باشند. همه امیدوارند که مدیریت جدید وضعیت را در کوتاه مدت بهبود بخشد. بدون شک در مقابل همه این فشارها کار می کند و انتظار کار سختی را دارد. حقیقت این است که در مورد آزادی باید خیلی چیزها تغییر کند. ذهنیت شکست در این مجموعه باید به یک ذهنیت مثبت و مشتاق پیروزی تبدیل شود و نظم و انضباط در تیم باید احیا شود. نمونه های بیشماری از هرج و مرج و تسلط بازیکنان در باشگاه در طول این سالها وجود داشته است ، و حتی اخیراً قرارداد اسمی دو بازیکن استیگلال به همین دلیل تمدید نشده است. برخورد با این وضعیت واقعاً کار سختی است. به خصوص در شرایط کنونی که استقلال دو رقیب سرسخت مانند پرسپولیس و سپاهان را در کنار خود می بیند.

چهارمین مدیرعامل مجیدی

مجموع سه دوره فرهاد مجیدی روی نیمکت مربیگری استقلال شاید تعداد زیادی نباشد اما وی در مدت یک سال و نیم با سه مدیرعامل کار کرده است. در دو پست اول مربیگری مجیدی ، امیرحسین فاطی و احمد ساداتموند مدیران اجرایی استقلال بودند. دوره سوم و فعلی با احمد مددی آغاز شد و اکنون مصطفی آزورلو چهارمین مدیرعاملی است که مجیدی با او کار می کند. از قضا ، هیچ یک از مدیران سابق استقلال همکاری راحتی با مجیدی نداشتند و درگیری های بیشماری جدی بین آنها و فرهاد وجود داشت. در چنین شرایطی مدیریت آزورلو برای خود دشوار است. اول ، باید مشخص شود که نظر آزورلو در مورد کادر فنی فعلی استقلال چیست. در مورد زنده ماندن مجیدی ، ما باید صبور باشیم و ببینیم آیا آب مجیدی سرانجام با مدیرعامل باشگاه جور می شود یا ما شاهد مشاجره دیگری خواهیم بود.

بحران مالی

اکنون تصور پرسپولیس و استقلال بدون مشکلات مالی غیرممکن است. گویی مشکلات مالی بر پیشانی این دو باشگاه نوشته شده است؛ حتی اگر پرسپولیس یک میلیون و یک میلیون به کنفدراسیون فوتبال آسیا بدهکار باشد و حتی اگر استقلال مهدی قائدی را به مبلغ 2 میلیون پوند بفروشد. با این حال ، ظرف یک هفته پس از معرفی آزورلو به عنوان مدیر اجرایی استقلال ، مجموعه ورزشی Enclave از پذیرفتن بازیکنان این تیم برای تمرین امتناع کرد. که به وضوح مشکلات مالی مالی باشگاه را آشکار می کند. روز جمعه ، تنها چند ساعت قبل از معرفی آزورلاو به عنوان مدیرعامل استقلال ، لیست بلندی از طلبکاران باشگاه رسانه ای منتشر شد. اگر آنها شکایت کنند و اصرار کنند ، حتی می توانند تیم مسابقات بین المللی را محروم کنند. در چنین فضایی ، مصطفی آزورلو مدیرعامل استقلال شد و باید دید نسخه وی برای تطبیق با هزینه های باشگاه چگونه خواهد بود. البته کار ساده ای در مقابل مدیر جدید وجود ندارد. »

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا