عمومی

۹۴ درصد از گزارش‌های تخلف صنفی در استان سمنان رسیدگی شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

۹۴ درصد از گزارش‌های تخلف صنفی در استان سمنان رسیدگی شد - خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، مهدی یحیایی صبح یکشنبه که توسط این سازمان برگزار شد با خبرنگاران صحبت کرد سمات سمنان خاطرنشان کرد: در سال گذشته 3 هزار و 708 فقره گزارش تخلف و شکایات عمومی به سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان ارسال شده است و 94٪ از این گزارش ها ، معادل 3 هزار و 485 پرونده ، توسط حسابرسان و بازرسان سازمان بررسی شده است.

وی با اشاره به اینکه 56 درصد این شکایات معادل 2766 تخلف بوده است ، افزود: بعد از آخرین تحقیقات ، 1 هزار و 409 گزارش به عنوان جرم شناخته نشده است.

220 اتهام در دست بررسی است

سمنان بابیان ، سرپرست و بازرس سازمان صنعت ، معدن و تجارت ، گفت: پرونده تخلف برای تحقیقات و پیگرد قانونی به اداره کل مجازات های دولت ارسال شده است: برخی از این 220 شکایت نیز در حال بررسی است.

یحیی اظهار داشت: از میان شکایات دریافت شده ، 2،669 گزارش به صورت تلفنی به سازمان ارسال شده است ، 74 مورد گزارش رو در رو و 965 گزارش کتبی است.

شهروندان به طور کلی تأکید کردند که این سازمان می تواند شکایات خود را از طریق سامانه تلفنی در دفتر مرکزی سازمان صنعت ، معدن و تجارت شماره 124 سمنان ثبت و یادآوری کند که قیمت های بالا به شرح زیر است: این یکی از اصلی ترین تخلفات گزارش شده در این رابطه بود.

سمنان بابیان ، سرپرست و بازرس سازمان صنعت ، معدن و تجارت ، گفت: 195 ناظر افتخاری در استان در حال حاضر با این سازمان همکاری می کنند ، خاطرنشان کرد: سال گذشته ناظران افتخاری از 1666 تخلف در دفتر مطبوعات این سازمان خبر دادند. .

دکمه بازگشت به بالا