ورزش

چرا برنامه یازده تعطیل شد؟

اختصاصی خبرگزاری دنیای 77

خداداد توضیح داد: چرا برنامه یازدهم تعطیل شد؟

عزیز در جدیدترین مصاحبه خود با برنر از دلایل تعطیلی برنامه یازدهم، استقبال از برنامه و روند ساخت تیم ملی صحبت کرد.

خداداد عزیزی در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری دنیای 77 درباره تعطیلی برنامه یازدهم گفت: فکر می‌کنم مدیران پلتفرم فیلم‌سازی شما تصور می‌کردند که با ۱۰ قسمت از این برنامه، آنقدر رشد می‌کنند که یک کشور باشند. این برنامه به دلیل انتظارات و سطح توقعات مدیران تعطیل است.

بخشی از این برنامه یکی از جنجالی ترین قسمت های این برنامه بود که حول محور نظرات کارلوس کیروس و وحید امیری متمرکز شد. در این زمینه عزیز گفت: اینکه بگوییم قسمت در نگرش مدیران تاثیر داشت درست نیست چون بازخوردها از همان برنامه بسیار مثبت بود و من خودم در مورد آن قسمت نظرات مثبتی دریافت کردم. دلیلی برای توقف برنامه بازخورد وجود نداشت. نکته اصلی انتظارات و بازخورد فیلمسازان شما بود. اما برای 50 تا 55 قسمت برنامه قرارداد بستیم و مدیران موظف به پرداخت آن شدند، اما تصمیمشان این بود که برنامه را ادامه ندهند.

عزیزی افزود: من عملکردم را دوست دارم و اگر دوباره پیشنهادی دریافت کنم، حتما آن را بررسی خواهم کرد. استقبال از این رویداد و در کل رویداد نیز مثبت بود. همانطور که گفتم توقعات بالا دلیل اصلی عدم ادامه برنامه بود.

عزیزی که یکی از بازیکنان تیم ملی در جام جهانی 1998 بود، از وضعیت آماده سازی این تیم گفت: ترس از شکست در بازی قبل از جام جهانی، تضعیف نیمکت نشینی اسکوسیچ اصلا شبیه اویچ نیست. کیروس قبل از جام جهانی هیچ بازی بزرگی انجام نداد. مشکل اینجاست که امروزه هیچکس حاضر نیست با ما یک بازی دوستانه انجام دهد. فرقی نمی کند میرشاد مجیدی بیاید یا برود یا یک نفر جدید به جای حمید استیلی بیاید. در بازی های دوستانه مشکل داریم.

او گفت: در همان جام جهانی 1998 اردوی خیلی خوبی در ایتالیا داشتیم. امیدوارم ردیف بودجه ای برای اردو و آماده سازی اختصاص داده شود و با توجه به موانع موجود مسئولان بخواهند جایگاه حریف آمادگی خوب برای تیم ملی را مشخص کنند. هنوز برای آماده شدن دیر نیست، اما باید مشکلات را حل کرد.

پایان پیام //

دکمه بازگشت به بالا