استانی

نشست هیئت اندیشه‌ورز بسیج اساتید استان لرستان برگزار شد

نشست هیئت اندیشه‌ورز بسیج اساتید استان لرستان برگزار شد

به گزارش دنیای 77 لرستان؛ علی نظری در نخستین جلسه هیأت اندیشه ورز روسای اساتید در سال جدید که روز یکشنبه در محل ریاست دانشگاه لرستان برگزار شد، در راستای اجرای شعار سال اظهار داشت: نقش محسوب می شود، نقش بسیار مهمی است. .

سرپرست دانشگاه لرستان افزود: هر کجا هستیم باید برای تحقق شعار امسال تلاش کنیم و هیچ کدام حق نداریم برای تحقق شعار امسال کوتاه بیاییم.

وی افزود: برای تحقق شعار سال باید نظام مند و برنامه ریزی شده پیش برویم و برنامه ها را بر اساس کار دانشمندان و صاحب نظران پیش ببریم.

رئیس کانون کانون معلمان لرستان ادامه داد: هر قدمی که در راستای شعار سال برمی داریم باید بر اساس آگاهی و دانش روز باشد و از هرگونه تصمیم احساسی و عجولانه خودداری شود.

نظری تاکید کرد: کشاورزی، دامپروری، صنعت و همچنین بخش های مختلف حوزه علوم انسانی استان باید در اجرای شعار سال به طور کامل اجرایی شود.

وی گفت: تقویت نظام تولید بخش مهمی از تحقق شعار سال 2019 است. تولیدی که منجر به اشتغال زایی شود و کاملا مبتنی بر دانش و دانش روز باشد و نظام دانشگاهی موظف است در این مسیر به نظام تولید کمک کند.

سرپرست دانشگاه لرستان می گوید: بیکاری یکی از مهم ترین معضلات جامعه و یکی از چالش های اقتصادی است. بنابراین باید تلاش کرد تا با رویکردهای دانش بنیان، علمی و عملی تولید اشتغال محور در جامعه نهادینه شود.

نظری در پایان خاطرنشان می کند: در علوم انسانی و اجتماعی باید تلاش کنیم تا با رویکردهای مسئله محور، نقش علمی و عملی نظام دانشگاهی را در کاهش مشکلات افزایش دهیم.

48

دکمه بازگشت به بالا