حوادث و رویداد

مرگهای ناشی از حریق و دردسر مواد شیمیایی در مبلمان خانگی

مرگهای ناشی از حریق و دردسر مواد شیمیایی در مبلمان خانگی

رئیس اداره پیشگیری سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با اشاره به اینکه در گذشته 18 دقیقه زمان برای رسیدن به آتش داشتیم ، گفت: اما افرادی در حین آتش سوزی به دلیل استفاده از مواد شیمیایی در مبلمان منزل جان باختند. .

کامران عبدولی در گفت وگو با دنیای 77 وی در مورد زمان طلایی رسیدن به آتش نشانی و نجات مردم گفت: در گذشته به دلیل شرایط مختلف تخلیه افراد از ساختمان حدود 18 دقیقه طول می کشید اما اکنون این زمان به دو دقیقه کاهش یافته است. دلایل مختلفی برای این امر وجود دارد ، از جمله تغییرات در وضعیت پله های ساختمان ، درهای خانه و غیره. همچنین ، یکی از دلایل استفاده از مواد شیمیایی در مبلمان است.

وی ادامه داد: در گذشته بیشتر محصولات مورد استفاده در خانه از چوب طبیعی بوده و از آثار هنری کمتری استفاده می کردند اما امروزه از مصالح زیادی در مبلمان منزل استفاده می شود.

او گفت که در بیشتر موارد ، مردم بر اثر دود ناشی از آتش سوزی می میرند. این دود شیمیایی است و به سرعت مردم را در حین آتش سوزی در ساختمان مصرف می کند.

رئیس اداره پیشگیری سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت درصد بالایی از آتش سوزی ها ناشی از دود بوده است. مردم

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا