ورزش

لطیفی: استقلال با مجیدی می‌تواند افتخاراتی تاریخی به دست بیاورد

جووش محمدی: علی لطیفی بازیکن سابق استقلال که در سال های اخیر هدایت تیم های مختلفی را به عهده دارد ، در مصاحبه ای درباره وضعیت استقلال به دنیای 77 گفت:

* با سازمان لیگ و تصمیم گیری برای رویارویی با تاج شنا ، بازی های لیگ از 25 ژوئیه آغاز می شود ، اما برخی از باشگاه ها هنوز هم با برگزاری آنها مخالف هستند. به نظر شما استمرار لیگ می تواند تصمیم درستی باشد؟

این مشکل محدود به کشور ما نیست و بسیاری از کشورها به این ویروس آلوده شده و هنوز تصمیمی در فوتبال نگرفته اند. برخی از کشورها مانند فرانسه و هلند لیگ های خود را لغو کرده اند و برخی نیز مانند لالیگا و لیگ برتر انگلیس مسابقات خود را در روزهای آینده آغاز می کنند. به نظر من فدراسیون باید تصمیم مهمی را اتخاذ کند و به نظر می رسد این بازی ها از تاریخ اعلام شده برگزار می شود.

چندین باشگاه به ویژه خصوصی مخالف این بازی هستند و حتی باشگاه تراکتورسازی اعلام کرده است که چندین بازیکن به این ویروس آلوده شده اند.

همه حقوق دارند. هر دو طرف با آن مخالف هستند و طرفین موافق هستند. فوتبال بازی ای نیست که فقط در زمین اتفاق بیفتد. بازیکنان باید به تمرین بیایند ، به شهرهای مختلف سفر کنند ، بهبود یابند و همه اینها خطر بیماری را افزایش می دهد و نگرانی های آنها قابل درک است.

من به تیم به سرپرستی فرهاد مجیدی اعتقاد دارم

پس در این شرایط چه باید کرد؟

در این حالت ، همه باید به سادگی پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند. زیرا فدراسیون تصمیم به برگزاری و ادامه بازی ها گرفته و تنها راه حمایت از سلامت ، پیگیری سیاست های بهداشتی است. باشگاه های اروپایی در حال حاضر در حال آماده سازی برای بازی ها هستند.

لطیفی: استقلال با مجیدی می‌تواند افتخاراتی تاریخی به دست بیاورد

بسیاری احساس می کنند که مزایای تیم اروپایی را نمی توان با مزایای تیم ایران مقایسه کرد

درست است. باشگاه اروپایی دارای امکاناتی است که می تواند از ابتلا به آن جلوگیری کند. تیم های اروپایی اتوبوس ها و هواپیماهای خاص خود را دارند و در هواپیما کسی جز بازیکنان تیم نیست اما بازیکنان ما باید به فرودگاه بروند و از هواپیماهای عمومی استفاده کنند که این به خودی خود احتمال ابتلا به عفونت را افزایش می دهد.

بگذارید به سمت آزادی حرکت کنیم. شرایط استقلال را با حضور فرهاد مجیدی چگونه ارزیابی می کنید؟

وضعیت بد بدی در آزادی وجود ندارد. اگر تیم بتواند فولاد را شکست دهد ، به مقام دوم جدول دست پیدا می کند و همچنین وارد دوره قهرمانی می شود. اگرچه پرسپولیس از بازی های سخت خود پیشی گرفته است ، اما گرفتن وسط جدول از تیم ها کار ساده ای نیست و مطمئن هستم که پرسپولیس امتیاز خود را از دست می دهد و فاصله استقلال را کاهش می دهد.

فکر می کنید استقلال با مجیدی موفق باشد؟

من به فرهاد مجیدی و تیمش اعتقاد دارم و فکر می کنم این استقلال می تواند باعث احترامی شود که می توان در تاریخ فوتبال در کشور ما حفظ کرد.

256 251

دکمه بازگشت به بالا